نوشته شده توسط : نسرین

اتفاقی جالب پس از سوت پایان دربی

 

  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی  , دربی

گفته می‌شد علیرضا فغانی پس از سوت پایان بازی به چند بازیکن کارت داد اما این موضوع تکذیب شد.

به گزارش خبرآنلاین؛ دربی 84 با حواشی زیادی به پایان رسید. دقایق آخر بازی بود که سید مهدی رحمتی به علت برخوردی که با بازیکن خودی داشت احساس مصدومیت کرد و روی زمین افتاد، پس از این اتفاق بود که او با سید جلال حسینی درگیر شد و هر دو آن ها کارت زرد گرفتند. اما این پایان ماجرا نبود و حسینی توانست یک دقیقه بعد گل دوم سرخپوشان را به ثمر برساند اما وقتی می خواسته توپ را از درون دروازه بردارد، کاپیتان استقلال ضربه ای به او زد تا از داور کارت زرد دوم و کارت قرمز دریافت کند. رحمتی که تنها 30 ثانیه از بازی اخراج شده بود، پس از پایان بازی به داخل زمین آمد و مشغول به خوشحالی شد.

 

در این میان او دوباره با حسینی درگیر شد که در تصاویر تلویزیونی بینندگان داور را با کارت زرد و قرمز دیدند که حتی گفته می شد فغانی سید جلال را اخراج کرده است. اما نکته جالب این است که فغانی اگرچه کارت هایش را ته بازی در آورده اما به هیچ کسی کارتی نداده است. دوستانش می گویند از او شنیدند وقتی کارت هایش را در آورده ، همه آنهایی که مشغول دعوا بودند ، یک دفعه جدا می شوند و هر کدام سمتی می روند.

 



:: برچسب‌ها: دربی، سوت پایان، علیرضا افغانی، آوای ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین

باکتری که با پاکسازی فلزات سنگین برق تولید می کند

 

  اخبارعلمی ,خبرهای  علمی , باکتری

محققان دانشگاه سانتا باربارای کالیفرنیا از نوعی باکتری برای تصفیه آب و تولید الکتریسیته استفاده می‌کنند.

به گزارش  ایرنا ازپایگاه خبری ساینس دیلی، این باکتری که Shewanella oneidensis نام دارد، میل شدیدی به آهن، سرب و جیوه دارد و گزینه مناسبی برای پاکسازی آب از وجود این عناصر سنگین محسوب می‌شود.

 

باکتری Shewanella oneidensis در فرآیند تغذیه خود ازفلزات مذکور، نیروی الکتریکی تولید می‌کند.

 

غشای سلولی این باکتری حاوی نوعی پروتئین است که خاصیت رسانایی الکتریکی دارد و عامل اصلی تولید الکتریسیته توسط باکتری است. همچنین در فرآیند تنفس باکتری نقش حیاتی بر عهده دارد.

 

محققان برای استفاده بهینه از این قابلیت باکتری، نوعی مولکول مصنوعی موسوم به SDFO+ ساختند که جایگزین سلول‌های پروتئین موجود در غشای سلولی باکتری می‌شود؛ اما از آنجا که حاوی آهن است، خاصیت رسانایی باکتری را حفظ می‌کند و وظیفه پروتئین را با کارآیی بالاتری انجام می‌دهد و در نتیجه میزان توان الکتریکی تولید شده توسط باکتری را افزایش می‌دهد.

 

معمولا چنین تغییراتی با استفاده از مهندسی ژنتیک ایجاد می‌شود، اما محدودیت‌های زیستی و خط‌قرمزهای ورود میکروب‌های جهش‌یافته به محیط زیست و همچنین فرآیند پیچیده مهندسی ژنتیک، استفاده از این نوع باکتری‌های تغییر یافته را در محیط‌های واقعی با دشواری همراه می‌کند. به همین علت محققان برای دستکاری باکتری از یک روش شیمیایی استفاده کردند که آثار موقتی دارد و هربار که باکتری تولیدمثل می‌کند، غلظت مولکول‌های SDFO+ در غشای آن کاسته شده و بالاخره این ماده از بین می‌رود.گزارش کامل این تحقیقات در نشریه Chem منتشر شده است.

 

 

جادستمالي طرح نيمكت

 



:: برچسب‌ها: باکتری، پاکسازی فلزات، تولید برق، آوای ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین

قالیباف واگذاری ۱۲۰ ملک نجومی را قبول کرد

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

نایب رییس دوم کمیسیون عمران با بیان اینکه نمایندگان مجلس به طور جدی موضوع تحقیق و تحفص از شهرداری را پیگیری می کنند، گفت: اگر در جریان تحقیق و تفحص به نتایج قابل بحثی برسیم، شهردار باید استیضاح شود.

به گزارش ایلنا، سیدهادی بهادری با اشاره به تحقیق و تحفص از شهرداری از سوی مجلس، گفت: پیگیر تحقیق و تحفص از شهرداری هستیم و این موضوع در دستور کار مجلس قرار دارد.

 

وی تاکید کرد:اگر در جریان تحقیق و تفحص به نتایج قابل بحثی برسیم، شهردار باید استیضاح شود که البته قوه قضاییه هم به این بحث ورود کرده است.

 

نایب رییس دوم کمیسیون عمران با بیان اینکه آقای قالیباف واگذاری املاک نجومی را پذیرفته است، گفت: آقای قالیباف در چند جلسه گذشته با کمیسیون عمران به واگذاری املاک نجومی اذعان داشت و البته گفت ۲۵۰ مورد نبوده و تنها ۱۲۰ ملک از سوی شهرداری واگذار شده که مدعی شده مجوز قانونی برای این واگذاری‌ها داشته اند.



:: برچسب‌ها: قالیباف، ملک نجومی، استیضاح، آوای ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین

فاطمه معتمدآریا: تمام‌قد پای شرافت حرفه‌ای‌ام می‌ایستم

فاطمه معتمدآریا، فاطمه معتمدآریاست؛ بی هیچ پسوند و پیشوندی این نام کامل است، چراکه نام بازیگری است که در پنجاه‌وچند فیلم تاریخ سینمای ما، تجسمی بوده از زنان اقوام و طبقات مختلف جامعه معاصر ایران.
امتیاز خبر: 90 از 100 تعداد رای دهندگان 4435
روزنامه شرق - عسل عباسیان: فاطمه معتمدآریا، فاطمه معتمدآریاست؛ بی هیچ پسوند و پیشوندی این نام کامل است، چراکه نام بازیگری است که در پنجاه‌وچند فیلم تاریخ سینمای ما، تجسمی بوده از زنان اقوام و طبقات مختلف جامعه معاصر ایران. او در سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر نیز در قامت آباجان ظاهر شده؛ مادری زنجانی در سال‌های دهه ٦٠ که چشم به راه فرزندش از جبهه است اما حتی لحظه‌ای مغلوب ناامیدی نمی‌شود. او در این نقش به زبان زنجانی که ترکیبی از آذری و فارسی است صحبت کرده و متفاوت ظاهر شده است. به بهانه اکران فیلم «آباجان» به کارگردانی هاتف علیمردانی در جشنواره امسال، با معتمدآریا گفت‌وگو کردیم.
 
گفت‌وگو با فاطمه معتمدآریا به بهانه اکران «آباجان» در جشنواره فجر


‌همکاری شما با هاتف علیمردانی در فیلم «آباجان» چطور شکل گرفت؟


هاتف علیمردانی قبل از اینکه بخواهد فیلم «آباجان» را کار کند، از من دعوت کرده بود در فیلم دیگرش «کوچه بی‌نام» بازی کنم. منتها من آن زمان هم هاتف را زیاد نمی‌شناختم و هم اینکه خودم مشغول کار دیگری بودم و خلاصه آن زمان جور نشد که با هم کار کنیم. فیلم‌نامه «آباجان» را قبل از اینکه برای گرفتن پروانه ساخت بفرستد، برای من فرستاد و من از سناریوی آن خیلی خوشم آمد و بعد شروع به کار کردیم.



:: برچسب‌ها: فاطمه معتمدآریا ، سینمای ایران ، بازیگران ایرانی، آوای ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین

افتتاح یک هتل با اقیانوس خصوصی در چین

 

اقامتگاه مجللی در مساحت تقریبی پنج هکتار با دسترسی خصوصی به اقیانوس و سه گالری هنری در چین افتتاح شد.
امتیاز خبر: 92 از 100 تعداد رای دهندگان 5305
وب‌سایت روزیاتو: اقامتگاه مجللی در مساحت تقریبی پنج هکتار با دسترسی خصوصی به اقیانوس و سه گالری هنری در چین افتتاح شد.

در شهری به نام «سانیا» که از آن به هاوایی چین یاد می شود و خود به داشتن اقامتگاه های بسیار مجللی شهرت دارد، هتل های فراوانی وجود دارد اما این هتل با آنچه تا کنون در این منطقه وجود داشته تفاوت های فراوانی دارد.

این مکان می تواند چیزی اضافه شده بر آنچه در هتل های زنجیره ای «مریوت» در لندن، نیویورک و میامی وجود دارد باشد که پروژه آن توسط یکی از هتلداران آمریکایی به نام «آیان شراگر» رهبری شده.

۲۱۵ اتاق این اقامتگاه، هر ۳۲ ساعت یک بار، ۱۰ میلیون گالن آب را از حوالی دریای جنوبی چین به این اقیانوس خصوصی پمپ می کند تا مهمانان این اقامتگاه بتوانند انواع و اقسام قایق ها را سوار شوند.

علاوه بر آنچه گفته شد در این مجموعه یک زمین بازی، سه گالری هنری و یک روستای مینیاتوری نیز وجود دارد.

تصاویر مربوط به این هتل مجلل را با هم مرور می کنیم:

این هتل در شهر سانیا در جزیره هانیان قرار دارد. در حالی که این شهر خود به داشتن اقامتگاه های مجلل شهرت دارد، طرح کلی این هتل را کلبه های کاه گلی در میان ماسه های طلایی در کنار دریا تشکیل داده است.
 
 چین، نخستین هتل با اقیانوس خصوصی در جهان را افتتاح کرد
 


طراحی داخلی این اقامتگاه، دربرگیرنده طراحی های سنتی آسیایی در کنار معماری آینده گرایانه است. بیشتر درختان و گیاهان از جزیره هانیان است و مناظر این ناحیه را به لحاظ زیست شناسانه مستحکم تر می سازد.

 
چین، نخستین هتل با اقیانوس خصوصی در جهان را افتتاح کرد
 


خانه های کوچک در این اقامتگاه شناور و متحرک هستند که در مساحت تقریبی ۲۰٫۰۰۰ متر مربع با آب های دریای جنوب چین که چیزی معادل ۱۰ میلیون گالن است پر شده. هر کدام از این کابین های خصوصی، مجهز به تلویزیون، اسپیکر و نوشیدنی و خوراکی است. این کابین ها با تغییر انوار شمع ها و فانوس های محیط روی آب به حرکت در می آیند.



:: برچسب‌ها: چین، هتل، جهانگردی، آوای ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین
شما هم حتما می‌خواهید ثروت آفرینی کنید و ثروتمند شوید. این اشتیاق رایجی در بین مردم است، اما اگر یک سری از عادات تجربه شده و امتحان شده را دنبال کنید رسیدن به آن، هدفی چندان دور از دسترس نخواهد بود.
امتیاز خبر: 72 از 100 تعداد رای دهندگان 3261

وب‌سایت بازده: شما هم حتما می‌خواهید ثروت آفرینی کنید و ثروتمند شوید. این اشتیاق رایجی در بین مردم است، اما اگر یک سری از عادات تجربه شده و امتحان شده را دنبال کنید رسیدن به آن، هدفی چندان دور از دسترس نخواهد بود.

15 راه کوچک برای ثروت آفرینی


اول از همه، این کار نیازمند انضباط نفس و تمرین است. این امر علاوه بر فکر کردن به خودتان شامل فکر کردن به دیگران هم می‌شود، شامل این که چطور می‌توانید به آنها کمک کنید مشکلات شان را حل کنند و این که از آنها چه چیزهایی می‌توانید یاد بگیرید.

همینطور به اطلاع از مقدار کاری که قصد دارید برای رسیدن به رویاهای‌تان انجام دهید نیز مربوط می‌شود.



:: برچسب‌ها: ثروت آفرینی، ثروت، کارآفرین، آوای ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین

ایرانیان این روز ها کدام کتاب ها را می خوانند؟

 

مجله دیجی کالا: با شروع ماه بهمن، جدول پرفروش‌های کتاب نیز تغییراتی نسبت به قبل داشته است. برخلاف هفته‌های پیش که کتاب‌هایی با موضوعات مختلف علوم انسانی در صدر جدول پرفروش‌ها بودند، در این مدت، سه رمان، عنوان پرفروش‌ترین‌ها را به خود اختصاص داده‌اند. این رمان‌ها، تقریبا از پاییز امسال در لیست ده اثر جدول پرفروش‌های کتاب بوده‌اند و حالا در بالای این جدول جا خوش کرده‌اند.


۱- مردی به‌نام اُوِه

«این روزها مردم فقط کامپیوتر دارند و دستگاه اسپرسو. جامعه‌ای که در آن هیچکس نمی‌تواند به طریقی منطقی با دست بنویسد و قهوه دم کند، به کجا می‌رود؟ به کجا؟ اصلاً به کجا می‌رویم اگر هر کس اتومبیلش را هرجا که عشقش می‌کشد، پارک کند؟ و به کجا می‌رویم اگر مردم یک روز دیگر سر کار نروند، تنها به این دلیل که خودشان را کشته‌اند؟»- قسمتی از متن کتاب پرفروش‌ترین کتاب این روزهای سوئد، به پرفروش‌ترین کتاب ایران نیز تبدیل شده است.
 
همه چیز درباره‌ی «مردی به نام اُوِه»؛ پرفروش‌های بازار کتاب تهران
 
«مردی به نام اُوِه» را باید یکی از آن رمان‌هایی دانست که اگرچه برای مخاطب عام نوشته شده‌اند اما برخلاف بسیاری از رمان‌های پرفروش بازار که رمان‌هایی متوسط و حتی ضعیف محسوب می‌شوند، رمانی با ساختاری قوی و روایتی جذاب است و به راحتی می‌تواند از هر طیفی مخاطبین زیادی را جذب کند.
 


:: برچسب‌ها: نویسندگان مشهور، ادبیات جهان،آوای ایران، ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین
نوزاد 4 ماهه ایرانی، جدیدترین قربانی دستور ترامپیک نوزاد ایرانی که از عارضه‌ای قلبی رنج می‌برد، پس از دستور ضدمهاجرتی آمریکا، از سفر به این کشور برای عمل جراحی بازماند.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، یک نوزاد 4 ماهه ایرانی که از ابتلا به عارضه قلبی رنج می‌برد، پس از دستور ضدمهاجرتی دولت جدید آمریکا، از سفر به این کشور برای عمل جراحی بازماند.
 
عموی این نوزاد دختر -که فاطمه نام دارد- به سی ان ان گفت والدین این کودک قرار بود در روز پنجم فوریه با پزشکان دیدار کنند، اما پس از اجرای قانون مهاجرتی جدید ترامپ، از این سفر بازماندند.
 
ماه گذشته پزشکان ایرانی به والدین این نوزاد گفته بودند که در قلب وی دو حفره وجود دارد.
 
روز شنبه فاطمه و والدینش برای سفر به آمریکا وارد دبی شدند، اما در آنجا در پی اعمال محدودیت‌هایی که آمریکا برای صدور روادید صادر کرده است، از سفر به این کشور برای عمل جراحی کودکشان بازماندند و به ایران بازگشتند. 
 
گفته می‌شود دونالد ترامپ با صدور دستوری اجرایی، ورود اتباع از 7 کشور مسلمان (از جمله ایران) به آمریکا را برای مدت 90 روز متوقف کرده است.
 


:: برچسب‌ها: نوزاد 4 ماهه، قربانی، ترامپ ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین
اعزام سگ های زنده یاب به محل بهمن هرازدر ادامه تلاش ها برای نجات بهمن زدگان هراز، استاندار تهران از اعزام سگ های و دستگاه های زنده یاب خبرداد و در عین حال گفت فعلا مرگ سه نفر در این حادثه زمستانی تایید می شود.
 
به گزارش ایرنا، سیدحسین هاشمی روز جمعه با حضور در محل حادثه سقوط بهمن در محور هراز محدوده مبارک آباد آبعلی درجمع خبرنگاران افزود: یکی از کشته‌شدگان این حادثه محمدعلی طلوعی مقدم رئیس اداره راه و شهرسازی رودهن و پردیس است که برای کمک به منطقه اعزام شده بود.
 
وی ادامه داد: تمام تلاش مسئولان ذیربط درمرحله نخست تسریع درانجام عملیات امداد و نجات است و در مرحله بعد راه‌های مواصلاتی این محور به سرعت بازگشایی شود.
 
استاندارد تهران تصریح کرد: تجهیزات امدادی ویژه ازجمله سگ‌های زنده یاب، دستگاه بیورادار و یک هلی‌کوپتر امدادی هلال احمر به این منطقه اعزام شده است.
 
وی با تسلیت به بازماندگان حادثه سقوط بهمن درمنطقه مبارک آباد آبعلی، اظهارکرد: هم اکنون وزیر کشور در این منطقه حضور دارد و من نیز به همراه رئیس ستاد بحران کشور با حضور درمحل حادثه از نزدیک برعملیات امدادی نظارت می کنیم.
 

هاشمی افزود: در جلسه ستاد بحران استان تهران مصوب شد کوهنوردان ماهر به منطقه اعزام شوند و درعین حال فرمانداران شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند با تشکیل ستادهای بحران علاوه بر مدیریت عملیات امدادی در منطقه اخبار و اطلاعات را لحظه به لحظه در اختیار ستاد بحران استان تهران قرار دهند.



:: برچسب‌ها: سگهای زنده یاب، کولاک، برف ، فیروزکوه ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین

متخصصان تغذیه و سلامت به پنج ماده غذایی اشاره کرده‌اند که اگر با معده خالی مصرف شوند می‌توانند بروز مشکلات گوارشی را به همراه داشته باشند.

به گزارش ایسنا، گرسنگی اغلب ما را ترغیب می‌کند که در لحظه تصمیمات اشتباهی در انتخاب مواد غذایی مصرفی بگیریم و ممکن است خوردنی که در این مواقع انتخاب می کنیم هم منجر به سیری شود و هم طعم و مزه رضایت بخشی داشته باشد اما معلوم نیست که در آن زمان همین ماده غذایی با معده ما سازگار باشد یا نه.

یکی از بزرگترین اشتباهات در تغذیه مصرف برخی از مواد غذایی خاص با معده خالی است که می تواند منجر به بروز مشکلات و ناراحتی‌های گوارشی نظیر زخم‌ معده،برگشت اسید معده یا یبوست شود.

به گزارش زی‌نیوز، پنج غذایی که مصرف آنها با معده خالی می تواند مشکل‌ساز شود عبارتند از:

۱- گوجه فرنگی

سطح بالایی از اسید تانیک در گوجه‌فرنگی وجود دارد که منجر به افزایش اسید معده می‌شود. مصرف گوجه‌فرنگی با معده خالی منجر به ایجاد زخم معده خواهد شد.



:: برچسب‌ها: تغذیه سالم ، مشکلات گوارشی ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین
قنات «قصبه گناباد» به عنوان عمیق‌ترین قنات جهان که سابقه آن به دوره هخامنشیان بازمی‌گردد، امسال در قالب پرونده زنجیره‌ای قنات‌های ایران شامل ۱۱ قنات در ایران، در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است.

لوح ثبت جهانی «قنات قصبه گناباد» در محل قنات قصبه گناباد رونمایی شد.

به گزارش ایسنا، صبح روز پنج شنبه (۱۴ بهمن) لوح ثبت جهانی قنات قصبه گناباد توسط زهرا احمدی‌پور، رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و معاون رئیس جمهور در کنار یکی از پرآب‌ترین حلقه رشته قنات‌های قصبه گناباد رونمایی شد.


از سوی دیگر ۵۹۹ نفر از مردم شهرستان گناباد دور این حلقه چاه زنجیره انسانی‌بستند تا حفاظت و حمایت از قنوات ایران را نشان دهند.



:: برچسب‌ها: قنات قصبه گناباد ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین
رضا کیانیان در واکنش به اعتراض ترانه علیدوستی علیه اقدامات نژاد پراستانه ترامپ و تصمیم وی بر عدم شرکت در مراسم اسکار در اینستاگرامش پستی منتشر کرد.
خبرگزاری میزان: رضا کیانیان بازیگر سینما و تلویزیون در واکنش به اعتراض ترانه علیدوستی علیه اقدامات نژاد پراستانه ترامپ و تصمیم وی بر عدم شرکت در مراسم اسکار در اینستاگرامش پستی منتشر کرد و نوشت:
 
موضع گیری ترانه علیدوستی در برابر حماقت ترامپ عالی بود و افتخارآمیز.
 
در این مدت منتظر موضع گیری اصغر فرهادی بودم. مطمئن بودم حتماً فکر خلاقانه ای دارد. تا اینکه امروز موضع قاطع و شجاعانه او منتشر شد.
 
واکنش یک بازیگر به اعتراض ترانه علیدوستی +عکس
 
...
ترامپ دستور احمقانه ای داد و سیستم اجرایی احمقانه تر عمل کرد و البته غیرقانونی ، که بلافاصله دستور را اجرا کرد.
 
هر دستوری برای اجرایی شدن قاعدتاً باید یک زمان بندی داشته باشد.
 
نه اینکه امروز دستور بدهند و همان روز اجرا کنند، چون کسانی هستند که مدت ها قبل بلیط تهیه کردند.
 
عده ای حتماً از قبل قرار و مدارهایی برای تجارت و همکاری گذاشته اند! عده ای برای دیدارهای خانوادگی پس از ماه ها و شاید سال ها راهی آنجا بودند! باید به آن ها خبر می دادند!
و یک مهلت می گذاشتند !
 
alt


:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین
رضا کیانیان در واکنش به اعتراض ترانه علیدوستی علیه اقدامات نژاد پراستانه ترامپ و تصمیم وی بر عدم شرکت در مراسم اسکار در اینستاگرامش پستی منتشر کرد.
خبرگزاری میزان: رضا کیانیان بازیگر سینما و تلویزیون در واکنش به اعتراض ترانه علیدوستی علیه اقدامات نژاد پراستانه ترامپ و تصمیم وی بر عدم شرکت در مراسم اسکار در اینستاگرامش پستی منتشر کرد و نوشت:
 
موضع گیری ترانه علیدوستی در برابر حماقت ترامپ عالی بود و افتخارآمیز.
 
در این مدت منتظر موضع گیری اصغر فرهادی بودم. مطمئن بودم حتماً فکر خلاقانه ای دارد. تا اینکه امروز موضع قاطع و شجاعانه او منتشر شد.
 
واکنش یک بازیگر به اعتراض ترانه علیدوستی +عکس
 
...
ترامپ دستور احمقانه ای داد و سیستم اجرایی احمقانه تر عمل کرد و البته غیرقانونی ، که بلافاصله دستور را اجرا کرد.
 

هر دستوری برای اجرایی شدن قاعدتاً باید یک زمان بندی داشته باشد.



:: برچسب‌ها: واکنش، بازیگر، ترانه علی دوستی، رضا کیانیان، آوای ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین
حدود ١٦ نفر در نزدیکی روستای بیوران علیا در منطقه سرچشمه قره‌دان گرفتار بهمن شدند که این حادثه متاسفانه باعث مرگ ٤ نفر شد.

 مردم روستایی در سردشت و امدادگران هلال احمر جان ٦ کولبر گرفتار در بهمن را نجات دادند.

به گزارش عصر ایران، روزنامه شهروند نوشت: 16نفر بودند، ١٦ کولبری که به راه زده بودند. راهی که دراین فصل از ‌سال درهر پیچش خطری کمین کرده و یک لحظه غفلت غیرقابل جبران است. آنها شبانه از روستا بیرون زده بودند تا از بیراهه به سمت مرز بروند.

 راهی که خیلی زود روی آنها بسته شد. در یک لحظه همه چیز زیرورو شد. بهمن آمد و آنها را با خود به پایین دره برد.

گزارشی از کولبرانی که زیر بهمن جان دادند

بهمن جان ٤ نفر از اعضای این گروه را گرفت و ٦ نفر از آنها را هم راهی بیمارستان کرد تا سفر این گروه از کولبران روستای بیوران علیا خیلی زود پایان تلخی داشته باشد. موج سرما و سامانه بارشی که چند روزی آب و هوای ایران را تحت‌تأثیر قرار داده است. به‌طوری که  بارش سنگین برف باعث شده تا در برخی مناطق ارتش برای کمک به مردم گرفتار در برف وارد عمل شود.



:: برچسب‌ها: کولبر ، بهمن ، سردشت، آوای ایران، آوابازار ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین

اقدامات ترامپ طی هفته اول حضورش در کاخ سفید نشان داده که هدف وی به جای آنکه جلب رضایت سایرین باشد راهی است که در نهایت به قطع امید حامیانش ختم می‌شود.
 
به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه لس‌آنجلس تایمز، براساس نظرسنجی موسسه گالوپ که دهه‌هاست میزان محدودیت روسای جمهور را مورد بررسی قرار می‌دهد میزان محبوبیت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور جدید آمریکا تاکنون ۴۵ درصد بوده در حالی که عدم محبوبیت وی از مرز ۴۸ درصد نیز گذشته است.
 
اقدامات ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور طی هفته آغازین این شغل حساس بسیاری از حامیان وی را "ناامید" کرده است آنچنان که نظرسنجی روز شنبه نشان داد که ۵۱ درصد آمریکایی‌ها از اقدامات ترامپ راضی نیستند. این رقم بیانگر سرعت رکورد شکنی ترامپ در رسیدن به بالاترین میزان عدم محبوبیت است.
 
در مقایسه با ترامپ، جورج بوش شش ماه پس از اینکه دور دوم ریاست جمهوری خود را آغاز کرد به حداکثر عدم محبوبیت خود رسید و تا پایان دوره خود در این فضای منفی باقی ماند. اوباما نیز تا اوت ۲۰۱۱ و مسائل مرتبط با بدهی دولت به این میزان عدم محبوبیت دست نیافته بود. با این حال اوباما دوره خود را با محبوبیت گسترده‌ و عدم محبوبیتی ۳۷ درصدی به پایان رساند.
 


:: برچسب‌ها: ترامپ، محبوبیت، آمریکا، آوای ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین

بگو مگوها بین کیمیایی و پرستویی بالا می گیرد!

 

چرا به حرف‌های سرمایه گوش کردید و سراغی از من نگرفتید؟ من کی به دو نسخه بودن قاتل اهلی رضایت دادم؟ نسخه‌ی مرا کجا دیده‌اید، کنار تهیه‌کننده؟ باید مواظب آدم‌هایی که تبلیغات بلدند و از این راه پول‌دار شده‌اند بود. کاش یکبار به خانه‌ای که سر سفره‌ی آن نشستی، می‌نشستی و به من گوش می‌دادی.

به گزارش ایلنا، به دنبال اعتراض پرویز پرستویی به مسعود کیمیایی و ارائه دو نسخه از فیلم قاتل اهلی به جشنواره فیلم فجر، مسعود کیمیایی نامه‌ای در پاسخ به پرستویی نوشت.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,پرستویی وکیمیایی

 

در نامه کیمیایی آمده است: چرا به حرف‌های سرمایه گوش کردید و سراغی از من نگرفتید؟ من کی به دو نسخه بودن قاتل اهلی رضایت دادم؟ نسخه‌ی مرا کجا دیده‌اید، کنار تهیه‌کننده؟ باید مواظب آدم‌هایی که تبلیغات بلدند و از این راه پول‌دار شده‌اند بود. کاش یکبار به خانه‌ای که سر سفره‌ی آن نشستی، می‌نشستی و به من گوش می‌دادی.



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین

22 فروردین 96؛ شروع ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری

 

  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , انتخابات

 

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: زمان ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری ۲۲ فروردین ۹۶ و شوراهای شهر و روستا ۳۰ اسفندماه ۹۵ تعیین شده است.



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین

جلوگیری از ورود نماینده ایرانی الاصل پارلمان آلمان به آمریکا به دلیل دستور ترامپ

وی کارشناس مسائل سیاسی، فلسفه و فقه است. او به دو زبان انگلیسی و آلمانی تسلط دارد.

 عضو ایرانی الاصل پارلمان آلمان به دلیل دستور ترامپ نتوانست وارد خاک آمریکا شود.

به گزارش عصرایران، امید نوری پور عضو ایرانی الاصل پارلمان آلمان به دلیل اینکه شهروند ایران است نتوانست وارد آمریکا شود.

براساس دستور ترامپ، شهروندان 7 کشور مسلمان شامل ایران، سودان، عراق، سوریه، سومالی، یمن و لیبی از دریافت ویزای آمریکا یا ورود به این کشور منع می شوند. همچنین شهروندان دارنده گرین کارت (اقامت دائم آمریکا) یا دارنده شهروندی کشورهای دیگر نیز نمی توانند وارد آمریکا شوند.

 

  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,نماینده ایرانی الاصل پارلمان آلمان

 

نوری پور دارای دو شهروندی ایران و آلمان عضو بوندستاگ ( مجلس نمایندگان ملی آلمان) و عضو حزب سبزهای آلمان و گذرنامه اش سیاسی (دیپلماتیک) است.

روزنامه اشپیگل به نقل از نوری پور نوشت: آنچه درباره من اتفاق افتاد نشان دهنده میزان پوچ بودن و بیهودگی تصمیم ترامپ است.  

او از دولت آلمان درخواست کرد ، لغو این تصمیم ترامپ را درخواست کند.

گفتنی است دهها هزار نفر از ساکنان آلمان داری شرایط مشابهی هستند زیرا علاوه بر داشتن شهروندی آلمان، شهروندی یکی از 7 کشور ممنوع السفر به آمریکا هستند.

نوری پور متولد سال 1975 میلادی ( 1353 شمسی) است. او در سال 1988  به همراه خانواده اش از ایران به آلمان رفت و در سال 2002 توانست شهروندی آلمان را کسب کند.

براساس متن منتشر شده در ویکی پدیا، وی کارشناس مسائل سیاسی، فلسفه و فقه است و به دو زبان انگلیسی و آلمانی تسلط دارد.

 



:: برچسب‌ها: نماینده ایرانی الاصل ، ترامپ، امید نوری پور، آوای ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین

تولید اعضای بدن انسان؛ رویا یا واقعیت؟

 

دانشمندان طی پژوهشی که ممکن است روزی به پرورش اندام انسانی در داخل بدن حیوانات منجر شود، موفق به پرورش سلول‌های بنیادی انسان در داخل جنین خوک شدند.

 به گزارش ایسنا به نقل از ای بی سی نیوز، پرورش اندام انسانی در داخل بدن حیوانات رؤیای دیرینه دانشمندانی بوده که بدنبال تولید اعضای پیوندی همچون قلب، کبد، کلیه و دیگر اعضا برای بیماران نیازمند هستند. 

 

  اخبار علمی ,خبرهای  علمی,تولید اعضای بدن انسان

در راستای رسیدن به این هدف دانشمندان با موفقیت توانستند اولین جنین تلفیقی انسان و خوک را تولید کردند.

این جنین اطلاعات ژنتیکی هر دو گونه خوک و انسان را دارا است. نتایج این پژوهش در نشریه پزشکی سلول(Cell) منتشر شده است.

این پژوهش جدید فقط گام نخست به سوی این هدف بوده و دانشمندان هشدار می‌دهند، انسان با کاربرد فناورانه و علمی چنین دستاوردی سالها فاصله دارد.



:: برچسب‌ها: تولید، اعضای بدن انسان، رویا یا واقعیت؟، آوای ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین
ثبت نام برای شرکت در آزمون سراسری سال ۹۶ از روز سه شنبه ۱۹ بهمن ماه ۹۵ از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز و در روز پنجشنبه ۲۸ بهمن ماه ۹۵ پایان می پذیرد.

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه ثبت نام برای شرکت در کنکور سراسری 96 از هفته آینده شروع می شود گفت: داوطلبان از 19 تا 28 بهمن ماه جاری فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

به گزارش ایسنا، دکتر حسین توکلی با اعلام این مطلب اظهار کرد: آزمون سراسری سال ۹۶ به منظور پذیرش دانشجو برای دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری، مجازی و پردیس های خودگردان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌های غیرانتفاعی، پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و همچنین کد رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: ثبت نام برای شرکت در آزمون سراسری سال ۹۶ از روز سه شنبه ۱۹ بهمن ماه ۹۵ از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز و در روز پنجشنبه ۲۸ بهمن ماه ۹۵ پایان می پذیرد.



:: برچسب‌ها: کنکور 96، ثبت نام کنکور، سازمان سنجش، آوای ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین

عباس جدیدی: آب که گل آلود می شود آرتیست های سینمایی هم عرض اندام می کنند/ آرتیست چیزی از مدیریت شهری می داند که اظهار نظر می کند؟!

عضو شورای شهر تهران در خصوص اینکه در حاثه ساختمان پلاسکو چه ارگان یا سازمانی را مقصر می داند گفت:قطعا عاقبت پرونده این حادثه این می شود که مقصر واحدی معلوم نمی شود و تقصیر بین تمامی سازمان ها و ارگان های مربوطه تقسیم می شود!
 
عباس جدیدی در گفت و گو با شوراآنلاین در خصوص اینکه در این میان شهرداری را چقدر مقصر می داند گفت:اینجا ما نمی خواهیم کسی را به مسلخ ببریم و یا  محاکمه کنیم. اینجا شورای شهر است و وظیفه اش تصویب و وضع قانون است. بحث اجرایی مربوط می شود به شهرداری و آن ها هم طبق مسیر مشخصی که قانونگذار برایش ترسیم کرده در یک حدودی می تواند اجرایی بودنش را به مرحله عمل بگذارد. بنابراین قطعا همانطور که گفتم تقصیر به گردن یک ارگان نیست و همه ما در این حادثه مقصر هستیم.
 
عباس جدیدی عضو ورزشی شورا در خصوص اینکه پس از این حادثه علیه ورزشی های شورا یک موج منفی ایجاد شده و هجمه های زیادی علیه آنها در بعضی از رسانه ایجاد شده است، گفت:شما خودتان خوب می دانید که اداره شهر تنها به بخش عمران و ساخت و ساز و برج سازی بر نمی گردد بلکه موضوعات مختلفی مانند فرهنگ و ورزش هم در اداره شهر دخیل هستند. واقعا این به نظر من انصاف نیست. چرا که یک شهر همه چیز را باهم می خواهد و باید تمامی سرانه ها از جمله سرانه ورزشی در کنار یکدیگر قرار بگیرند تا یک شهر فعال و خوبی را داشته باشیم.


:: برچسب‌ها: عباس جدیدی، آرتیست سینمایی، مدیریت شهری، اظهار نظر، آوای ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین
زن و مرد جوانی که با تاسیس شرکت تسهیلاتی اقتصاد سهیل پارس تحت پوشش تسهیلات بانکی با کارمزد کم اقدام به کلاهبرداری و جعل اسناد می‌کردند، توسط پلیس امنیت عمومی ناجا دستگیر شدند.
 
به گزارش فارس، در پی ارسال نامه‌ای از سوی بانک مرکزی به پلیس امنیت ناجا، مبنی بر تبلیغات شرکت تسهیلاتی اقتصاد سهیل پارس و انتشار آگهی با عنوان ارائه وام 50 الی 980 میلیون تومانی بدون هیچ‌گونه مجوز قانونی در مناطق پیروزی، شهدا، رسالت، سعادت‌آباد، امیرآباد شمالی و...، مأموران این پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری اعضای این شرکت آغاز کردند.
 
در بررسی‌های صورت گرفته از سوی پلیس مشخص شد این شرکت از سال 91 راه اندازی شده و کلاهبرداران با نشر آگهی در سطح شهر تهران تحت عنوان تسهیلات بانکی با کارمزد کم از قبیل وام کارگشایی، کارآفرینی، جانبازی و...، متقاضیان وام را جذب و برای قانونی جلوه‌دادن فعالیت‌شان با استفاده از اسناد مجعول و سربرگ سازمان‌های دولتی، وزارت تعاون و رفاه اجتماعی و اعزام به ظاهر نمایندگان بانک‌ها جهت ارزش‌گذاری املاک متقاضیان از آنان کلاهبرداری کرده و برای جلوگیری از شناسایی به صورت دوره‌ای محل فعالیت خود را تغییر می‌دادند.
 
دستگیری اعضای شرکت کلاهبردار «اقتصاد سهیل پارس» (+عکس)
 

مأموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند محل فعالیت اعضای این شرکت را شناسایی کنند و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، مدیرعامل این شرکت به نام سمانه ملک محمدی بید هندی و کارکنانش به پلیس امنیت احضار شدند.



:: برچسب‌ها: زن و شوهر، کلاهبردار، وام کلان، آوای ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین
کیهان نوشت: برنامه «90» باز هم با نیتی مغرضانه به موضوعات غیرتخصصی پرداخت! هر چند عادل فردوسی‌پور مقصر اصلی نیست؛ مقصر، مدیرانی هستند که به خاطر برخی مصلحت‌ها، به افراد سوءاستفاده‌گر، فرصت سودجویی می‌دهند.
 
یکی از روزنامه‌های زرد و اجاره‌ای روز گذشته تیتر یک خود را به ستایش از عادل فردوسی‌پور و برنامه «90» اختصاص داد! اما مگر فردوسی‌پور چه کرده که چنین روزنامه‌ای را که سردبیر آن به آمریکا پناهنده شده، به ذوق آورده است؟
 
 
ماجرا از این قرار است که این بار هم این به اصطلاح گزارشگر فوتبال، بدون رعایت اصل تخصص در برنامه‌های گفت‌وگو محور به موضوع ساختمان پلاسکو ورود کرد و 45 دقیقه از وقت این برنامه را صرف تکرار مکررات و حرف‌هایی که در سایر برنامه‌ها نیز بیان می‌شود اختصاص داد! البته آسیب‌شناسی حادثه تلخ پلاسکو، نه تنها هیچ ایرادی ندارد که به‌طور طبیعی امری نیک و تحسین برانگیز است، اما مسئله این است که چرا مدیران سیما به یک گزارشگر فوتبالی که تخصصی در این زمینه ندارد، اجازه چنین کاری داده‌اند و مسئله دیگر، رویکرد مغرضانه این بخش از برنامه «90» بود.


:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین

ترامپ در مراسم آغاز به کار کارکنان کاخ سفید نامه‌ای نشان داد و گفت: این نامه را اوباما فرستاده اما به رسانه‌ها نمی‌گویم در آن چه نوشته است!

 
بگم بگم جدید شروع شد! (کاریکاتور)
 


:: برچسب‌ها: بگم بگم، ترامپ، کاریکاتور، آوای ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین
فرزندم می گوید چون نمره ما کم شده بود معلم مارا تنبیه کرد ومعلم چه حقی داشته است که به این طرز فجیع فرزندان مارا برای یک نمره به باد کتک بگیرد .

 اخباری که هر از گاهی  از نوع برخورد برخی معلمان با دانش‌آموزان در گوشه و کنار به گوش می‌رسد و البته واکنش ها و تبعات ناگوار این برخوردها جز برانگیختن حس تأسف در جامعه حاصلی ندارد.

به گزارش عصر ایران به نقل از نسیم قائن ،حال آنکه  این روزها به لطف گسترش شبکه‌های مجازی و انتشار اخبار و فیلم‌های مستند هر اتفاقی حتی در دورترین نقاط کشور که رخ دهد بلافاصله به طور گسترده  انعکاس پیدا می‌کند و دیگر نمی‌توان منکر چنین وقایعی شد.

عصر امروز در فضای مجازی تصاویری از تنبیه دانش آموزان یکی از مدارس قاین توسط معلم این مدرسه منتشر شد که بنا به گفته دانش آموزان به دلیل  کم شدن نمره تنبیه می شوند.

کتک خوردن بی رحمانه دانش آموز از معلم در قاین (+عکس)

خبرنگار نسیم قائن برای صحت این موضوع با تعدادی از والدین دانش آموزان تماس گرفت.



:: برچسب‌ها: دانش آموز ، قائن، کتک خوردن، آوای ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین
روزنامه وقایع اتفاقیه در یادداشتی که به نقد اظهارات عباس جدیدی اختصاص دارد نوشت:پلاسکو که ریخت، خیلی‌ها می‌دانستند به‌جایش حاشیه‌ها قد علم می‌کنند؛ حاشیه‌هایی که درد را بیشتر کرده و اندوه را ماناتر. پلاسکو که ریخت، خیلی‌ها انگشت اتهام بلند کردند. خیلی‌ها پرسیدند تقصیر چه کسی بود و خیلی‌ها دنبال مقصر گشتند.
 
 

اما حکايت آن عضو شوراي شهر که حالا با افق زاويه بدنش، در تمام عکس‌هاي سلفي ديده مي‌شود، کسي که دوربين‌ها را دوست دارد و چهارگوشه تشک کشتي را بوسيده و به صندلي شوراي شهر تکيه زده، حکايت عجيبي‌ است. دوبنده وانهاده و کت و شلوار به تن، خودش را به جلوي دوربين‌ها مي‌رساند و پشت سرش هيولاي آوار هنوز آتش از دهانش زبانه مي‌کشد. پيش از هر چيز اما شايد باید يک نکته و فقط يک نکته را بگويم؛ اگر امروز ديدن آن آدم و حرف‌هايش ناراحتتان مي‌کند، مقصر خودتان هستيد. مقصريد که انتخابات شوراي شهر را جدي نگرفتيد. مقصريد که فکر کرديد رأي‌دادن يا ندادن فرقي نمي‌کند.



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین
چرا با هر کپسول اکسیژن پیدا شده، پیکر شهیدی کشف نمی شود؟سخنگوی سازمان آتش نشانی به شبهات مطرح شده پیرامون کپسول های آتش نشانی کشف شده از زیر آوار ساختمان پلاسکو پاسخ داد.
 
سید جلال ملکی در گفت و گو با میزان گفت: از زمان آغاز آواربرداری ها در ساختمان پلاسکو تاکنون تعداد قابل توجهی کپسول آتش نشانی از زیر آوار خارج شده است.
 
وی افزود: خارج کردن کپسول ها از زیر آوار به این معنا نیست که در پی کشف هر کپسول باید به پیکر یک شهید آتش نشان دست پیدا کنیم.
 
سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به دپوی کپسول ها از سوی آتش نشان ها در طبقات مختلف ساختمان پلاسکو اظهارکرد: در هر عملیاتی که آتش نشان ها وارد یک ساختمان شوند با خود تعداد کافی کپسول حمل کرده تا اگر عملیاتشان ادامه داشت با مشکل مواجه نشوند.
 
ملکی ادامه داد: در صحنه حادثه پلاسکو نیز آتش نشان ها تعداد قابل توجهی کپسول آتش نشانی را با خود به داخل ساختمان برده بودند. بسیاری از کپسول هایی که از زیر آوار خارج شده، همان کپسول های دپو شده است.
 
وی در خصوص حواشی مطرح شده در فضای مجازی که هر کپسول آتش نشانی ممکن است متعلق به یک آتش نشان شهید باشد خاطرنشان کرد: درخواست ما از شهروندان این است که به اخبار منتشر شده در فضای مجازی که پایه و اساس صحیحی ندارد توجه نکنند.
 

 



:: برچسب‌ها: کپسول،آتش نشان، پلاسکو، آوای ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین
سگ‌های سپکا دو محل را برای یافتن پیکر جان‌باختگان حادثه پلاسکو نشان داده‌اند که در یکی از آنها پیکر ۲ آتش‌نشان شهید یافت شد.
 
پیکر ۲ شهید آتش‌نشان توسط سگ‌های سپکا یافت شد/ سگ‌ها محل دیگری را نیز نشان‌ داده‌اند (+عکس)
 
پیکر ۲ شهید آتش‌نشان توسط سگ‌های سپکا یافت شد/ سگ‌ها محل دیگری را نیز نشان‌ داده‌اند
 

 

به گزارش ایلنا به محل حادثه پلاسکو؛ طبق گزارش‌های به دست آمده سگ‌های سپکا (سگ‌های پلیس کارآزموده ناجا) ظهر امروز محلی که آتش نشانان در آن مفقود شده بودند را کشف کرده و ماموران امداد و نجات توانستند در یکی از دو محل کشف شده توسط این سگ‌ها؛ پیکر ۲ تن از آتش‌نشانان شهید را پیدا کنند.



:: برچسب‌ها: آتش نشان، سگ پلیس، سپکا، آوای ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین
اصغر فرهادی پس از نامزد شدن فیلم «فروشنده» در اسکار 2017 گفت و گوی کوتاهی با رویترز داشت.

فیلم «فروشنده» پس از کسب دو جایزه در جشنواره کن در نهایت توانست به جمع 5 نامزد نهایی شاخه بهترین فیلم خارجی جوایز سینمایی اسکار راه یابد تا فرهادی پس از فیلم «جدایی» در سال 2012 بتواند برای دومین بار به عنوان نامزد اسکار به این رویداد سینمایی بازگردد.

به گزارش ایسنا، فرهادی در گفتگو با رویترز گفت: " از لحاظ ساخت فیلم هیچ مشکلی نداشتم، اما زمانی که فیلم اکران شد با توجه به استقبال بسیار فوق‌العاده مردم از فیلم، اقلیت بسیار کمی تلاش کردند موانعی ایجاد کنند. این افراد حتی تصور می‌کنند که این نامزدی نیز نوعی توطئه است".

فیلم «فروشنده» برای کسب جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی باید با فیلم‌های «تونی اردمن» (آلمان)، «سرزمین مین» (دانمارک)، «مردی به نام اُو» (سوئد) و «تنا» (استرالیا) رقابت کند.

مراسم اعطای جوایز هشتادونهمین دوره جوایز سینمایی اسکار  روز ۲۶ فوریه ۲۰۱۷ (یکشنبه ۸ اسفندماه) در دالبی تئاتر لس‌آنجلس برگزار می‌شود.

 



:: برچسب‌ها: رویترز ، اصغر فرهادی، آوای ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین
2 راس آهوی نر و ماده که زنده شکار شده بودند، در بازرسی از یک خانه مسکونی در یکی از روستاهای شهرستان سبزوارکشف شد.
 
 
کشف 2 آهوی زنده درخانه مرد سبزواری
 
به گزارش ایرنا، حمیدرضا صادقی افزود:درپی اطلاع رسانی یکی از دوستداران محیط زیست مبنی بر تخلف فرد مزبور، ماموران پلیس آگاهی پس از دریافت حکم قضایی و بازرسی از منزل وی این 2 حیوان را کشف کردند.
 
وی با بیان ینکه این فرد متخلف شکار دستگیر و پس از طی مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد ، اظهار کرد: برخی سود جویان با شکار بره آهو از طبیعت، باعث نابودی گونه ها و آسیب به محیط زیست می شوند.صادقی افزود: بر اساس قوانین حفاظت محیط زیست، شکار، حمل، عرضه، فروش و صدور جانوران وحشی زنده یا تلف شده و اجزای آنها بدون کسب پروانه و یا مجوز از سازمان محیط زیست جرم محسوب می شود.قوچ و میش، کل و بز، آهو و روباه، کاراکال و گربه وحشی، شغال، مار شاخدار، مار جعفری، بزمجه و پرندگانی چون بالابان، عقاب طلایی، کبک، باقرقره شکم سیاه و زاغ بور از گونه های شاخص جانوری منطقه پروند و شیراحمد سبزوار محسوب می شوند.
 
شهرستان سبزوار دارای 2 منطقه حفاظت شده شیراحمد و پروند با مساحت 39 هزار هکتار و 2 منطقه شکارممنوع ریوند و کمرقلعه با مساحت 108 هزار هکتار است که از طریق چهار پاسگاه و 14 محیط بان حراست و پایش می شوند.مرکز شهرستان 320 هزار نفری سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
 



:: برچسب‌ها: حیوان،کشف آهو، مرد سبزواری، آوای ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین
پس از برگزاری مراسم تحلیف دونالد ترامپ، نام دختر وی به فهرست پرنفوذترین دختران رؤسای جمهور جهان اضافه شد.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، گزارش زیر به پرنفوذ ترین دختران رؤسای جمهور جهان می‌پردازد.
 
پر نفوذ ترین دختران رؤسای جمهور جهان/ از ایوانکا ترامپ تا سمیه اردوغان(+عکس)
 
ایوانکا ترامپ، دختر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به فهرست پرنفوذ ترین دختران رؤسای جمهور جهان اضافه شده است.
 
برخی افراد این اقدام ترامپ را نقض قوانین خویشاندسالاری به حساب می آورند؛ اما او در میان دختران رؤسای جمهور جهان استثنا به شمار نمی رود.
 
این شبکه در ادامه به نام برخی از دختران پرنفوذ رؤسای جمهور جهان اشاره می کند.
 
پر نفوذ ترین دختران رؤسای جمهور جهان/ از ایوانکا ترامپ تا سمیه اردوغان(+عکس)
 

ایزابل دو سانتوس، دختر بزرگ رئیس جمهور آنگولاست که از سوی پدر خود به سمت ریاست شرکت نفتی که دولت مالک آن بود، انتخاب شد و پس از آن به عنوان نخستین زن میلیاردر در آفریقا شناخته شد.

 



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین
پس از برگزاری مراسم تحلیف دونالد ترامپ، نام دختر وی به فهرست پرنفوذترین دختران رؤسای جمهور جهان اضافه شد.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، گزارش زیر به پرنفوذ ترین دختران رؤسای جمهور جهان می‌پردازد.
 
پر نفوذ ترین دختران رؤسای جمهور جهان/ از ایوانکا ترامپ تا سمیه اردوغان(+عکس)
 
ایوانکا ترامپ، دختر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به فهرست پرنفوذ ترین دختران رؤسای جمهور جهان اضافه شده است.
 
برخی افراد این اقدام ترامپ را نقض قوانین خویشاندسالاری به حساب می آورند؛ اما او در میان دختران رؤسای جمهور جهان استثنا به شمار نمی رود.
 
این شبکه در ادامه به نام برخی از دختران پرنفوذ رؤسای جمهور جهان اشاره می کند.
 
پر نفوذ ترین دختران رؤسای جمهور جهان/ از ایوانکا ترامپ تا سمیه اردوغان(+عکس)
 

ایزابل دو سانتوس، دختر بزرگ رئیس جمهور آنگولاست که از سوی پدر خود به سمت ریاست شرکت نفتی که دولت مالک آن بود، انتخاب شد و پس از آن به عنوان نخستین زن میلیاردر در آفریقا شناخته شد.



:: برچسب‌ها: ایوانکا ترامپ،سمیه اردوغان، پرنفوذترین دختران، روسای جمهور، آوای ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین
حیدر گریه می‌کرد و التماس می‌کرد. دستانم می‌لرزید. به او گفتم نگران نباش الان می‌آییم و نجاتتان می‌دهیم.

80 ساعت پر از دلهره و اضطراب می‌گذشت که ساعت ٥٠: ١١ دقیقه یکشنبه شب خبرهای تلخی از دردناک‌ترین حادثه تهران منتشر شد. جسد چهار قربانی دیگر از میان آوار همچنان شعله‌ور ساختمان پلاسکو کشف شد. چهار قربانی که هنوز هویت سه نفرشان مشخص نشده است؛ فقط می‌دانستند که آنها آتش‌نشان نیستند.

به گزارش عصر ایران به نقل از شهروند، قربانیان از میان مردم عادی بودند که جایی آن پایین در کنار هم گرفتار شده بودند. حالا قربانیان تلخ‌ترین حادثه تهران به هفت نفر رسیده‌اند. دیگر خانواده‌های قاسم، حبیب، حیدر و محسن با دلشوره دیوانه‌کننده‌ای برای شناسایی اجساد کشف شده رفتند اما به خاطر متلاشی‌شدن این اجساد نتوانستند آنها را شناسایی کنند. تنها هویت یکی از اجساد کشف‌شده شناسایی شده است؛ گفته می‌شود که او جواد یکی از کسبه‌های ساختمان پلاسکو بود. اما هنوز سه جسد دیگر شناسایی نشده و خانواده‌ها و دوستان حبیب و حیدر و قاسم و محسن نگران‌تر از هر روز منتظر جواب آزمایش DNA مانده‌اند. حالا دیگر انتظار پر از امید آنها به انتظاری تلخ و پر از ناامیدی تبدیل شده است.

 این در حالی است که از میان چهار جسد کشف‌شده، تنها سه نفر از پیکر اجساد خارج شد و خارج‌کردن پیکر نفر چهارم منجر به متلاشی‌شدن جسد می‌شد. آن سه جسد نیز به دلیل احتمال ریزش آوار با تأییدیه مقام قضائی خارج شد. یکی از اجساد هم به علت اینکه حکم ستون را داشت خارج نشد.



:: برچسب‌ها: موتورخانه پلاسکو ، تماس ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین
حضور زیبا بروفه در محل حادثه پلاسکو حاشیه هایی را به همراه داشته است.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، زیبا بروفه، بازیگر مشهور تلویزیون روز گذشته با حضور در محل حادثه ساختمان پلاسکو حاضر شد و تعداد 2500 غذا در میان آتشنشانان و سایر افراد حاضر در صحنه توزیع کرد.
 
 این بازیگر سرشناس نیز برای آتش نشانان گل آورد و در میان آن ها به منظور ابراز همدردی گل پخش کرد. در یکی از صحنه ها زمانی که این بازیگر در حال دادن گل به یکی از آتشنشانان بود، آتشنشانی که در حال کار بر روی آوارها بود در پاسخ به این حرکت بروفه گفت: آتشنشانی شغل نیست، عشق است. 
 
وی در صفحه اینستاگرامش نوشت:
 
"دیشب داشتم شبکه خبرو نگاه می کردم، یه جور غریبی دلم گرفته بود، به جسارت اون آدم هایی که از خودشون گذشتند حسودیم میشد، که مگه میشه آدم به خاطر جون آدم ها از جونش بگذره ولی دیدم که میشه. با تمام وجود و با صدای بلند گفتم: خدایا کاش میشد منم می تونستم به اندازه یه هموطن یه انسان کمکی بکنم. 
 
ظاهرا صدای بلند و از ته دل جوابش رسید، دوستانی از صبح زود با من تماس گرفتن که با کمکهای مردمی قراره از قم تعدادی غذا، سوهان و گل برای عزیزانی که تو این چند شب بی وقفه کار کردن ببریم. خواستم اجابت شد. بی معطلی رفتم اصلا فکرشم نمی کردم که یک خسته نباشید یه دست مریضاد می تونه اینقدر موثر باشه. از همون اول می دونستم که حتما جماعتی این کار رو ریا و تظاهر فرض میکنن ولی مگه مهمه کی چی میگه. مهم اینه که خودت بدونی و ..."
 
چرا خانم بازیگر در محل وقوع حادثه پلاسکو شیرینی توزیع کرد؟ (+عکس)
 


:: برچسب‌ها: زیبا بروفه، آتشنشان، پلاسکو، آوای ایران، حادثه ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین

پول‌نیوز - بیماری زن اندونزیایی که سالهاست از آن رنج می برد سبب شده تا او به صورت یک تکه چوب خشک تبدیل شود و برای بلند شدن از اعضای خانواده اش کمک بگیرد.

 
زن 35 ساله " سولامی " در جاوا ، اندونزی زندگی می کند و به بیماری ناشناخته ای مبتلاست که به درستی قادر به حرکت نیست .
 
این بیماری نوعی اختلال ژنتیکی است که این زن جوان به آن مبتلا شده است . هم اکنون مادر بزرگ 90 ساله " سولامی " از وی نگهداری می کندو برای بلند کردنش از برادر وی نیز کمک می گیرد.

" سولامی " مجبور است تا برای راه رفتن از یک چوب دستی استفاده کند تا به زمین نخورد .

زن جوان اندونزیایی یک تکه چوب خشک شد(+عكس)

 

زن جوان اندونزیایی یک تکه چوب خشک شد(+عكس)


:: برچسب‌ها: برچسب ها: اندونزی ، آوای ایران، زن چوبی ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین

حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای در پاسخ به سئوال خبرنگاری که در رابطه با حکم جلب پسر رئیس سازمان محیط زیست پرسید، گفت: این فرد حکمی در رابطه با چک دارد که قطعی شده و برای جلب او اقدام گردیده است.
 
به گزارش میزان، حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای سخنگوی قوه قضائیه در جمع خبرنگارن در پاسخ به سئوال خبرنگاری که درباره جلب پسر رئیس سازمان محیط زیست پرسید، اظهار کرد:  این فرد حکمی در رابطه با چک  دارد که قطعی شده است و برای جلب او اقدام گردیده که البته مبلغ آن را نمی‌دانم.
 
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینكه آیا اظهارات وزیر اقتصاد كه اعلام كرده مه آفرید امیر خسروی و رستمی صفا در فهرست بدهكاران بزرگ بانكی در رتبه های اول و دوم قرار دارند درست است یا نه گفت: مه آفرید زمانی كه دستگیر شد قطعاً بزرگترین بدهكار بانكی نبود و درباره فردی هم كه نام بردید باید بگویم او یكی از بدهكاران بانكی است البته اصل مبلغ اش آن مبلغی كه الان گفته شده نیست و مبلغ وی با تاخیر و جریمه، سنگین است.
 
سخنگوی قوه قضائیه تصریح کرد: ما معتقد بوده و هستیم كه چرا سیستم بانكی ما باید طوری عمل كند كه اولاً این تعداد بدهكار بزرگ بانكی داشته باشیم و بعد هم تضمینی برای وصول مطالبات وجود نداشته باشد. 
 
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینكه وكیل مهدی هاشمی گفته اتمام مرخصی به مهدی ابلاغ نشده گفت: او به زندان باز می‌گردد.
 


:: برچسب‌ها: حکم جلب، محسن اژ ای، فرزند ابتکار،صدور چک ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین

فاجعه‌ای مهم‌تر از ریزش پلاسکو +عکس

 

کارتونیست کشورمان تازه ترین پست اینستاگرام خود را به کاریکاتوری از خود اختصاص داد که در اعتراض به حضور سلفی بگیران در جریان حادثه پلاسکو کشیده است.


جام نیـوز: محمدرضا میر شاه ولد، تازه ترین کاریکاتور خود را در تازه ترین پست اینستاگرام خود منتشر کرد.

در واکنش به رفتارهای غیرقابل توجیه برخی مردم در حوالی ساختمان پلاسکو که اقدام به گرفتن عکس سلفی می کردند، محمدرضا میر شاه ولد، کارتونیست کشورمان کارتون زیر را در اینستاگرامش منتشر کرد.
 
 
فاجعه‌ای مهم‌تر از ریزش پلاسکوپ
 
 

 



:: برچسب‌ها: کلمات کلیدی: کارتونیست ، محمدرضا میر شاه ولد ، فاجعه ، پلاسکو ، سلفی بگیران ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین
 
برای خرید این خودرو فقط کافی است مبلغ پیش پرداخت 4میلیون و 725 هزار تومان واریز کرده و خودروی صفر کیلومتر خود را تحویل بگیرید.

 

خودرو1 تحویل خودروی صفر‌کیلومتر فقط با‌پرداخت 5‌ میلیون‌تومان

 سرویس اقتصادی "جام نیـوز" ، شرکت مدیران خودرو شرایط جدید فروش اقساطی را برای محصولات خود ارائه کرده است.


یکی از خودروهایی که می توان با پرداخت مبلغ اندک آن خریداری و  به صورت فوری تحویل گرفت خودروی ام وی ام 110 فیس جدید است. برای خرید این خودرو فقط کافی است مبلغ پیش پرداخت 4میلیون و 725 هزار تومان واریز کرده و خودروی صفر کیلومتر خود را تحویل بگیرید.



:: برچسب‌ها: صفر‌کیلومتر،تحویل فوری،تحویل،پرداخت، ، واریز ، خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین
این روزنامه به نقل یکی از مالکان 400 واحد تجاری پلاسکو نوشت: من اینک همه چیز خود را از دست داده‌ام و نمی‌دانم از این پس چه کار کنم.
اگر به سرچ واژه‌هایی مانند "آتش‌نشان"، آوار یا فروریزی در فضای مجازی و اینترنت بپردازید، تمامی شبکه‌های خبری و خبرگزاری‌های جهان از حادثه ایی در مرکز شهر تهران خبر می‌دهند.

در روز گذشته، مردم در فضای مجازی به این بی‌پایان واکنش نشان دادند. تصاویر در فضای مجازی حکایت از تاثر سنگین مردم دارد. شبکه‌های داخلی در پوشش اخبار سنگ تمام گذاشته و ثانیه به ثانیه به گزارش اخبار پرداختند. اما این رویداد از چشم جهانیان نیز مخفی نماند و تا جایی پیش رفت که آتشنشانان جهان با ارسال تسلیتی با همکارانشان در داخل همدردی کردند.

به گزارش عصر ایران، خبرگزاری‌های معتبر جهان از ساعات ابتدایی فروریزی ساختمان پلاسکو به پوشش خبرهای این حادثه تلخ پرداختند.

شبکه بزرگ الجزیره با انتخاب تیتر "مرگ 20 نفر در واژگونی ساختمان پلاسکو تهران" و انتشار تصویر ساختمان در حال سوختن نوشت: آتش‌نشانان در طبقات بالای ساختمان در حال مبارزه با شعله‌های آتش بودند که بخشی از ساختمان فروریخت.

سی‌ان‌ان نیز در گزارشی مفصل به نقل از محمد باقر قالیباف شهردار تهران نوشت: 20 آتش‌نشان که برای نجات جان مردم تلاش می‌کردند جان خود را از دست داده‌اند.

روزنامه گاردین نیز با اشاره به حضور مقامات ارشد ایران بر سر صحنه حادثه، به نقل از اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری این حادثه را  شوکه‌کننده نامید و نوشت که ایران از گروه‌های مختلف داخلی  برای حل بحران کمک گرفته است.

پوشش جهان از حادثه واژگونی اولین برج بلند تهران
خبرگزاری ای بی سی نیز با اشاره به ارسال پیام تسلیت رهبر ایران و رئیس‌جمهور به خانواده قربانیان، به نقل سخنگوی آتش‌نشانی تهران نوشت" پیش از این بارها در خصوص فقدان امنیت ساختمان پلاسکو به مالکان و فعالان در این ساختمان هشدار دادیم.


:: برچسب‌ها: پوشش ، جهانی ، ساختمان ، پلاسکو ، تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 بهمن 1395 | نظرات ()