نوشته شده توسط : نسرین

روزتان را باید با یک لیوان لیمو ترش و آب ولرم شروع کنید. بدون شک از خواص لیمو ترش خیلی شنیده اید. خواه از طریق اینترنت یا نت نوشت یا حتی مادربزرگ ها. واقعا همین طور است. ولی امروز نت نوشت از شما درخواست می کند حتما پس از بیدار شدن از خواب آب یک لیموترش را در یک لیوان آب گرم ریخته و میل کنید.

چرا لیمو ترش و آب ولرم باید بخوریم؟

آخرین روزهای گرم تابستان را پشت سر می گذاریم. روزهایی که گاهی از تشنگی هلاک می شویم. پس استفاده از این معجون ساده بدن را آبرسانی کرده و از دهیدراته شدن آن جلوگیری می کند.

حتی اگر طی روز ناچار هستید بیرون از خانه باشید می توانید یک بطری کوچک آب معدنی را در فریزر یا جایخی یخچال بگذارید تا کاملا سرد شود بدون آن که یخ بزند. سپس آب یک لیموترش را در آن ریخته همراه خود ببرید.

با این روش هم تشنگی خود را رفع می کنید، هم دچار عطش نمی شوید و هم بدن تان دهیدارته نمی شود تا خدای ناکرده دچار گرمازدگی نشوید. پس از طی روزهای گرم مرداد، شهریور ماه از راه می رسد که بخصوص روزهای آخر آن همیشه با موج سرماخوردگی و آنفلوآنزا همراه است.

تغییرات آب و هوایی فصل باعث ایجاد اپیدمی سرماخوردگی می شود. پس بهترین راه این است که از حالا با این معجون سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنیم.  در واقع اگر هر روز یک لیوان آب گرم با آبلیمو میل کنید بدن خود را در برابر سرماخوردگی های پاییز و زمستان واکسینه می کنید.

از خواص دیگر این معجون ساده نیرو بخشی آن است. امتحان کنید. روزی که این معجون را میل کنید احساس می کنید پرانرژی تر و سرحال تر هستید.

 

لیمو ترش و آب ولرم


علاوه بر آن آب گرم همراه با آبلیمو باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود به طوری که حتی بدن در مقابل سرطان مقاوم تر است.

چون لیموترش به دلیل آنتی اکسیدان هایی که دارد با انواع عفونت ها، باکتری ها، میکروب ها و حتی سلول های سرطانی می جنگد و آن ها را نابود می کند.



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین

مردگانی که سهام عدالت می گیرند

 

مردگانی که سهام عدالت می گیرند

 

روزنامه آرمان با این مقدمه نوشت : سهام عدالت، همان سهام شرکت‌های دولتی است که منبع درآمد دولت محسوب می‌شوند و دولت بدین طریق می‌خواهد بخشی از درآمدهای خود را بلاعوض به مردم واگذار کند. سهام عدالت نوعی یارانه است که طبق نظر دولت نهم، از طریق شرکت‌های تعاونی عدالت استانی به مشمولان آن واگذار می‌شود.

دولت نهم، هدف از عرضه سهام عدالت را گسترش سهم بخش تعاون در اقتصاد ایران اعلام کرد. هیات وزیران در جلسه مورخ 21/8/1385 بنا به پیشنهاد شماره 31168 مورخ 12/7/1385 وزارت امور اقتصادی و دارایی و به استناد اصل 138 قانون اساسی‌جمهوری اسلامی ایران و ماده (9) قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی‌جمهوری اسلامی ایران (مصوب 1383) آیین نامه اجرایی افزایش ثروت خانوارهای ایرانی از طریق گسترش سهم بخش تعاون بر اساس توزیع سهام عدالت را تصویب کرد. هدف عمده توزیع سهام عدالت بهینه کردن توزیع درآمد در کشور و مشارکت دادن همه مردم در اداره امور اقتصادی کشور است. این برنامه با به‌کارگیری راهکارهای خاص خود به تعدیل اقتصادی کارا در اقتصاد خواهد پرداخت. توزیع متعادل ثروت و درآمد در کشور، افزایش ثروت و ایجاد درآمد دائمی برای خانوارهای نیازمند،‌ تسریع در روند خصوصی سازی از طریق واگذاری گسترده سهام شرکت‌های دولتی، استفاده از روش‌های سالم‌تر و شفاف‌تر جهت واگذاری سهام شرکت‌ها، متکی به خود کردن خانوارهای نیازمند و کاهش تعهدات مستقیم دولت و نهادهای حمایتی، کاهش اندازه بخش دولتی و انتقال تصدی‌ها به عموم مردم،‌ گسترش سهم بخش تعاون در اقتصاد کشور،‌ تفکیک مناسب‌تر وظایف حاکمیتی و بنگاه داری وسازماندهی کاراتر بنگاه‌های دولتی و کارآمد کردن دولت در عرصه وظایف حاکمیتی از جمله اهداف و اثرات کلی اجرای چنین طرحی اعلام شده است. همچنین،‌ مشمولان طرح توزیع سهام عدالت عبارتند از دو دهک جمعیتی کشور که شامل افراد یا خانوارهایی با پایین‌ترین میزان درآمد هستند. طرح توزیع سهام عدالت از سال ۸۵ تاکنون در کشور در حال اجراست و بر اساس قانون تاکنون‌درصدهای متفاوتی از سهام ۶۰ شرکت در سبد سهام عدالت تحت عنوان شرکت‌های سرمایه‌پذیر قرار گرفته است. همچنین بر اساس طرح توزیع سهام عدالت یک‌میلیون تومان از سهام این شرکت‌ها به این شرط به مشمولان داده شده است تا در مدت ۱۰ سال از محل سود سالانه این سهام، اقساط آن تسویه شود.

پرداخت سود سهام عدالت متوفیان بعد از آذر ۹۵

رئیس سازمان خصوصی سازی در مورد کسانی که مشمول سهام عدالت هستند و مرحوم شده‌اند، گفت: اگر متوفی قبل از آذر ۹۵ باشد، هنوز در مورد پرداخت سود سهامشان برنامه‌ای نداریم، اما اگر متوفی بعد از آذر ۹۵ باشد، ورثه‌اش سود دریافت می‌کنند. میرعلی اشرف عبداله پوری حسینی افزود: از جمع 47‌میلیون نفری که مشمول سهام عدالت بودند و ثبت‌نام آنها قطعی شده است بیش از 30‌میلیون تا کنون کد شبای خود را وارد سامانه سهام عدالت کردند که 27‌میلیون نفر آنها کد آنها با بانک‌ها چک شده است و درست بوده و دو‌میلیون نفر مانده را نیز تا آخر هفته بررسی می‌کنیم و به متقاضیان اعلام خواهیم کرد. او با بیان اینکه از 17‌میلیون باقی مانده نیز درخواست داریم که کد شبای بانکی خود را در سامانه ثبت کنند، خاطرنشان کرد: اگر وارد کردن شماره شبا را به روزهای پایانی واگذار کنند احتمال دارد با توجه به شلوغی نتوانند به درستی شماره خود را وارد سیستم کنند و حقی از آنها ضایع شود. رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه حدود دو هفته طول می‌کشد تا از بانک تاییدیه کد شبا را دریافت کنیم، اظهار داشت: تا تاییدیه کد شبا از بانک گرفته نشود، نمی‌توانیم سود را واریز کنیم بنابراین در این فرصت باقیمانده افرادی که کد شبای خود را وارد نکردند اقدام کنند تا شهریور ماه که سود پرداخت می‌شود مشکلی برای آنها ایجاد نشود. پوری حسینی در مورد افرادی که در این نوبت جزو 47‌میلیون ثبت‌نام‌کننده سهام عدالت نبودند و جامانده‌اند،گفت: حدود یک و نیم‌میلیون نفر از این افراد در مراحل اولیه مشمول بودند که ثبت‌نام نکردند. در مورد این افراد و سایر افرادی که اکنون شامل سهام عدالت نیستند هیات دولت در مهرماه و پس از سرو سامان گرفتن مشمولان اولیه تصمیم‌گیری خواهد کرد. او در مورد اینکه اگر شخصی مدارک خود را گم کرده باشد چگونه می‌تواند سهام عدالت خود را دریافت کند، تصریح کرد: برای دریافت سهام عدالت احتیاجی به هیچ‌مدرکی نیست و برای دریافت آن کافی است فرد اطلاعات شناسنامه‌ای خود را بلد باشد و به همین جهت بود که می‌گفتیم که آن اوراقی که دست سهامداران عدالت است ارزش خرید و فروش ندارد. رئیس سازمان خصوصی سازی در مورد کسانی که مشمول سهام عدالت هستند و مرحوم شده‌اند نیز بیان داشت: اگر متوفی قبل از آذر 95 باشد هنوز در مورد پرداخت سود سهامشان برنامه‌ای نداریم، اما اگر متوفی بعد از آذر 95 باشد با توجه به اینکه سیستم خود را به روز رسانی نکرده‌ایم، به‌طور کلی سهام عدالت متوفیان از بین نمی‌رود و به وارثان انتقال پیدا می‌کند،‌ اما باید گواهی حصر وراثت داشته باشند وگرنه از سهام عدالت و سود آن هیچ‌بهره‌ای نخواهند برد.



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین

ملاقات با فرا زمینی ها در دره ستارگان

 

دره ستاره ها که اهالى بومى به آن ستاره افتاده یا استاره کفته نیز مى گویند از زیباترین جلوه هاى فرسایش در جزیره پهناور قشم است. برخى از اهالى معتقدند با تاریک شدن هوا این دره محل آمد و شد جانوران فرازمینی است. دره ستاره ها با قدمت حدود 2 میلیون سال، که بر اثر فرسایش خاک، سنگ و ماسه ناشى از باد و باران و رگبارها به وجود آمده است، شاهکار کم نظیر طبیعت در جزیره زیباى قشم است. قدمت دره ستاره ها مربوط به دوره زمین شناسى سنوزوئیک (حدود 2 میلیون سال) است.

 

 

ملاقات با فرا زمینی ها در دره ستارگان

 دره ستارگان از زیباترین جلوه هاى فرسایش در جزیره پهناور قشم است اهالى معتقدند پس از فرو افتادن ستاره اى در این محل و بر اثر ضربه اى سهمگین، خاک از زمین بالا آمده و به هر شکلى که بوده خشک شده و چنین اشکالى پدید آمده است. برخى از اهالى معتقدند با تاریک شدن هوا این دره محل آمد و شد ارواح و اجنه است اما تاکنون صحت چنین چیزى به اثبات نرسیده است.

 

 

ملاقات با فرا زمینی ها در دره ستارگان

در گوشه و کنار ستون ها و دره ستاره ها، راه هاى تنگ، باریک و گاه پهن و وسیعی به چشم می خورد که با نظم خاص خود گردشگر را مبهوت خود می کند . این دره تماشایی در شمال روستای خلف قرار گرفته و به شاهکاری بدل گشته است.



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین

 

وکیلی

نماینده عضو فراکسیون امید معتقد است که پسرانش را گول زده‌اند ولی چون سِمت مهمی در حد معاون وزیر یا مدیرعامل ایران خودرو ندارند، حضورشان در شرکت‌های شبه دولتی مسئله مهمی نیست.

سرویس سیاست مشرق - بعد از انتشار اخباری مبنی بر حضور بستگان و پسران "محمدعلی وکیلی" نماینده لیست امید، در شرکت‌های اقماری وزارت کار، وکیلی مجبور به پاسخگویی شد.

در اخبار آمده بود که مهدی وکیلی فرزند محمدعلی وکیلی نماینده اصلاح‌طلب مجلس به‌عنوان مدیرعامل شرکت صنعتی کاوشگران آتیه صبا (وابسته به سازمان بازنشستگی کشوری و وزارت تعاون) منصوب شد؛ وی متولد١٣٧٠ است.

آنچه در ادامه می‌آید، گزینشی از سؤال و جواب خبرنگار روزنامه شرق با محمدعلی وکیلی است.[۱]

برگردیم به ماجرای فرزندانتان؛ حاشیه‌ها درباره آن‌ها صحت دارد؟ آیا مهدی وکیلی در هیئت‌مدیره آتیه صبا مشغول فعالیت است؟ شغل کنونی پسرتان چیست؟
اگر این‌ها را از آقای آذروش (مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا) بپرسید بهتر است. پسرم یک سال و نیم است که در آن شرکت کارمند است. به شهادت شخص آقای آذروش حضور ایشان در این شرکت قبل از انتخابات بوده و این شرکت هم صرفاً یک شرکت کاغذی است که کار مطالعاتی می‌کند. ریالی هم بودجه ندارد. این سه نفر مسئولی داشتند. مسئولش رفته جای دیگری و چون پسرم آنجا مدرک تحصیلی‌اش بالاتر بوده، ایشان را سرپرست کردند.

مدرکشان چه بوده؟
فرزندم دانشجوی دکترای علوم سیاسی است.

یعنی مدیرعامل شرکت نیستند؟
خیر! اصلاً شرکتی وجود ندارد. این شرکت کاغذی است و رسماً کار خاصی هم نمی‌کرده، من ۱۵ روز است که مطلع شده‌ام و به محض اطلاع به ایشان {پسرم} گفتم استعفا بدهد. آن موقع آقای آذروش با خواهش و تمنا نزد من آمد که تا فرد جدیدی برای این مسئولیت نیافته‌ایم، ایشان را آنجا بگذارم.



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین

حکم دادگاه حمید صفت چیست؟ وکیل خواننده رپ پاسخ داد + عکس

 

حکم دادگاه حمید صفت چیست؟ این سوالی است که خیلی از طرفداران این خواننده رپ به دنبال آن هستند. خبرنگار رکنا برای پاسخ به این سوال با وکیل پرونده حمید صفت گفتگو کوتاهی انجام داده است که می خوانید:

 
حکم دادگاه حمید صفت چیست؟ وکیل خواننده رپ پاسخ داد + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، امجدی، وکیل پرونده در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار رکنا، در مورداین سوال که حکم دادگاه حمید صفت چه می تواند باشد گفت: اکنون تحقیقات مقدماتی در دست انجام است و قرار است که اظهارات شاهدان کسب شود. همچنین روز گذشته نیز کالبد شکافی انجام شد و گزارش پزشکی قانونی نیز در حال تکمیل است. اکنون برای صحبت کردن در مورد حکم دادگاه حمید بسیار زود است.
وی در مورد سرنوشت احتمالی و حکم حمیدرضا صفت خاطرنشان کرد: در دعاوی حقوقی نمی توان در مورد حکم اظهار نظر کرد اما راه درازی پیش رو است و حداقل تا چهار سال آینده درگیر این پرونده خواهیم بود. 
وکیل حمیدرضا صفت بیان کرد: ما پس از تکمیل مدارک به دنبال این هستیم که با حکم بازپرس پرونده حمید را از بازداشت موقت خارج کنیم.

روز شنبه ناپدری حمیدرضا صفت در پی درگیری در روز 24 ماه جاری با وی آسیب دید و در بیمارستان جان باخت، او نیز خود را به کلانتری معرفی کرد

 

 



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین

چگونه فقط شکمم را آب کنم؟!

چه اضافه وزنتان بالای بازوها باشد چه در پایین تنه، با عقل جور در می آید که این نقاط را با ورزش های مخصوص آنها هدف قرار دهید تا به لاغر شدنشان کمک کنید.

 

 

چگونه فقط شکمم را آب کنم؟!

متخصصان تغذیه به چنین کاری کاهش وزن نقطه ای می گویند. اما در بیشتر موارد ثابت شده است که کاهش وزن نقطه ای غیر ممکن است. در یک تحقیق که اخیرا انجام شده بود محققان به این نتیجه رسیدند که 6 هفته ورزش شکم هیچ نقشی در کاهش وزن میان تنه کسی که ورزش را انجام می داد نداشته است. در یک تحقیق مرتبط دیگر محققان به این نتیجه رسیدند که 12 هفته تمرین روی یک دست روی کاهش شل شدگی پوست تاثیر داشته و در چربی سوزی نقطه ای تاثیر نداشته است.

ورزش کردن روی یک نقطه از بدن کمکی به کاهش وزن در آن منطقه نمی کند. اما برخی از بخش های بدن وقتی ورزش می کنید بیشتر وزن کم می کنند؛ شکمتان یکی از این مناطق است.

برخی از ذخایر چربی به صورت متابولیک از دیگر بخش ها فعال تر هستند و این بخش ها بیشتر به مداخله ورزش جواب می دهند. در واقع چربی های شکمی یکی از فعال ترین چربی ها در سوخت و ساز بدن هستند.

وقتی ورزش می کنید این ورزش باعث می شود هورمون هایی را ترشح کنید، هرچقدر شدت ورزش بالاتر باشد میزان ترشح این هورمون ها نیز بیشتر است و چربی های فعال متابولیک بیشتری می سوزند.

اگر در قسمت شکم، بازو ها و قفسه سینه چربی اضافی دارید بسیاری از چربی هایتان از نظر متابولیک فعال هستند بنابراین به تغییر برنامه غذایی و ورزش واکنش مثبتی نشان می دهند؛ مخصوصا در مورد چربی های شکمتان نیز صدق می کند. خبر بد اینکه چربی اضافی در این ناحیه به معنای افزایش خطر ابتلا به بیماری هایی نظیر دیابت، بیماری عهای قلبی، سرطان و دیگر مشکلات مرتبط است.

از سوی دیگر اگر چربی های اضافه تان در قسمت های ران، باسن و میانه ران باشد آن چربی ها از نظر متابولیک فعال نیستند. وجود این چربی ها به معنای این است که از خطر بسیاری از بیماری ها در امانید اما آب کردن آنها بسیار دشوار است.

چه نوع ورزشی برای هدف قرار دادن شکم مناسب است؟ با اینکه ورزش های هوازی در کاهش چربی از سراسر بدن مناسب تر است اما ورزش های قدرتی می توانند به صورت خاص روی شکم کار کنند.

بنابراین هدف قرار دادن چربی ها در مناطق خاص بدن با ورزش در بسیاری موارد تاثیر گذار نیست. اما اگر سعی دارید چربی اطراف شکمتان را آب کنید، ترکیبی از ورزش های قدرتی و هوازی با شدت بالا به همراه برنامه غذایی سالم می توانند به کاهش چربی از این منطقه کمکتان کنند.

شما چطور چربی های شکم را آب می کنید؟ آیا تجربه ای در روش های کاهش وزن نقطه ای داشته اید؟

 

 

 

هندزفري باديگاردي



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین
امسال اما شنای او با نظارت نماینده گینس در ایران انجام شد و قرار است امروز (یکشنبه) طی مراسمی رسمی در تهران لوح گینس به او اعطا شود.

عصر ایران - همه حواشی پیرامون لباس خانم الهام سادات اصغری شناگر زن ایرانی در 4 سال پیش که منجر به عدم ثبت رکورد شنای او در دریای مازندران شده بود در نهایت با شکستن رکوردی دیگر در کرانه جنوبی ایران در خلیج فارس به دست فراموشی سپرده شد و این شناگر زن 36 ساله ایرانی امروز در تهران لوح مخصوص ثبت رکورد را از نماینده "گینس" در ایران دریافت خواهد کرد و نام خود را به عنوان یک زن رکورد زن جهانی ثبت خواهد کرد.

خانم "الهام سادات اصغری" که برخی رسانه ها به او لقب "بانوی دریا" داده اند موفق شده است با شکستن یک رکورد جهانی با دستان بسته به مدت بیش از 3 ساعت در سواحل بوشهر و در آب های آزاد شنا کند.

این شناگر استقامتی زن 4 سال پیش نیز در خرداد ماه 1392 مدعی شکستن رکورد گینس و شنای 18 کیلومتری "کرال سینه " در آب های دریای مازندران شده بود اما در آن هنگام شنای او به ثبت جهانی (گینس) نرسید و حواشی زیادی در این باره پدید آمد. گزارش 4 سال پیش "عصر ایران" از حواشی شنای خرداد ماه 1392 این شناگر زن ایرانی را از اینجا بخوانید.

امسال اما شنای او با نظارت نماینده گینس در ایران انجام شد و قرار است امروز (یکشنبه) طی مراسمی رسمی در تهران لوح گینس به او اعطا شود.

خانم اصغری موفق شده با دست بسته و با لباس شنای اسلامی مدت 3 ساعت مسیری 10 کیلومتری را در سواحل بوشهر شنا  کند و رکورد سابق گینس را که متعلق به یک شناگر مرد ایتالیایی به نام " پائولو کارزری" بود ، بشکند.

او در مصاحبه ای با روزنامه شهروند که در شماره روز یکشنبه این روزنامه چاپ شده گفته است:" قدم دکتر (حسن) روحانی برای من خیلی خوش‌یمن بوده و در آخرین روزهای دولت یازدهم موفق شدم رکوردم را در گینس ثبت کنم. رباب شهریان، معاون سابق امور بانوان وزارت ورزش نیز حکم مادر ورزشی مرا داشت و خیلی به من کمک کرد. از زمانی که مرضیه اکبرآبادی در وزارت ورزش دولت قبلی کنار رفت، شهریان کمک زیادی به من کرد. امیدوارم بتوانم در دولت بعدی دکتر روحانی قدم‌های بزرگتری بردارم و از وزارت ورزش نیز به‌عنوان نخستین بانوی شناگر ایرانی که نامش در گینس ثبت شده، کمک بگیرم. واقعا برخی هزینه‌ها بسیار سنگین است و نمی‌توان به صورت شخصی آنها را پرداخت کرد. امیدوارم مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش نفراتی مثل من را درک کرده و کمک مالی و معنوی را شاهد باشیم."



 

 

تبلت كودك تام سخنگو



:: برچسب‌ها: "بانوی دریای ایران" بالاخره امروز لوح "گینس "را می گیرد (+عکس) ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین
این دختر به دلیل چهره زیبا و کم سن بودنش به شدت مورد توجه سربازان عراقی قرار گرفت
یک دختر 16 ساله که گفته می‌شود آلمانی الأصل است در تونل‌هایی که داعش در موصل عراق ساخته بود توسط نیروهای عراقی دستگیر شد.
 
به گزارش عصرایران به نقل از رسانه‌ها، سربازان عراقی تصاویر سلفی‌های خود با این دختر را منتشر کردند.
 
در ابتدا هویت این دختر 16 ساله نامعلوم بود اما پس از مدت کوتاهی روزنامه "دیلی تلگراف" انگلستان در گزارشی وی را آلمانی معرفی و نامش را "لیندا وینزل" اعلام کرد.
 
این دختر نوجوان از طریق شبکه‌های اجتماعی عاشق یک داعش شده بود و برای رسیدن به این جوان از خانه و خانواده خود فرار کرده و راهی موصل عراق شده بود.
 
پس از آنکه موصل از اشغال داعش آزاد شد این دختر در یک تونل پنهان شده بود که توسط نیروهای عراقی یافته شد.
 
سربازان عراقی در ابتدا اعلام کردند که این دختر زیبا چهره یک تک تیرانداز چچنی است.
 
این دختر به دلیل چهره زیبا و کم سن بودنش به شدت مورد توجه سربازان عراقی قرار گرفت و آنها برای عکس گرفتن با وی به رقابت پرداختند.
 
تصاویری از سلفی‌های سربازان عراقی با لیندا در رسانه‌های مختلف منتشر شده است که در ذیل تعدادی از آنها منتشر می‌شود.
 
لیندا وینزل پس از دستگیری سوژه عکاسی برای سربازان عراقی

 

لیندا وینزل پس از دستگیری سوژه عکاسی برای سربازان عراقی
سلفی گرفتن سربازان عراقی با لیندا

 

سلفی گرفتن سربازان عراقی با لیندا
 
لیندا وینزل قبل از پیوستن به داعش

 

لیندا وینزل قبل از پیوستن به داعش
 
 
 


:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین

روزنامه بیلد آلمان, نیلوفر رحمانی خلبان زن 25 ساله را به عنوان زیباترین خلبان زن دنیا انتخاب کرده است. نیلوفر رحمانی دختر اهل افغانستان، توانسته عنوان زیباترین زن خلبان در جهان را از آن خود کند. وی با سختی های موجود برای زنان در افغانستان به این جایگاه رسیده هست.

روزنامه عامه پسند بیلد در کشور آلمان در اقدامی عکس هایی از یک زن خلبان افغان به نام نیلوفر رحمانی منتشر کرده و از وی بعنوان زیباترین خلبان زن جهان یاد کرده هست.

وی در نیروی هوایی افغانستان فعال هست که پس از سقوط طالبان در این کشور تغییر بزرگی می باشد که یک زن در یگان نظامی و در سمت یک کاپیتان فعالیت نظامی می‌کند. وی نشان های مختلفی نیز به علت خدماتش دریافت کرده هست.

نیلوفر رحمانی خلبان 25 ساله بوده و تنها زن در افغانستان هست که در این حرفه مشغول به فعالیت هست.


 

نیلوفر رحمانی به عنوان زیباترین خلبان زن دنیا انتخاب شد! (+عکس)

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین

رونمایی از "اینترنت ملی"؛ خداحافظی با "اینترنت حجمی"

 

روز یکشنبه در صنعت آی تی کشور دو اتفاق مهم رخ داد، اولی رونمایی از فاز سوم «شبکه ملی اطلاعات» یا همان اینترنت ملی و دومی هم تصویب مدل جدید فروش اینترنت به صورت نامحدود بود. بد نیست در شرایط کنونی، این دو اتفاق مهم و تاثیرات آن را بر فضای اینترنت کشور بررسی کنیم.

رونمایی از به گزارش خبرنگار اتاق خبر 24

ابتدا بیایید بدون پیش زمینه اینترنت ملی را بررسی کوتاهی داشته باشیم تا اندکی روشن شود که در اصل این امکان، راهی برای محدود کردن کاربر است یا برای راحتی دسترسی به اطلاعات، کاهش هزینه و افزایش امنیت.

در سرتاسر کشور وبسایت های مختلفی فعال هستند که با موضوعات و محتواهای مختلفی بروز می شوند. اگر بخواهیم به زبان ساده توضیح دهیم و از بکارگیری اصطلاحات تخصصی دوری کنیم، اگر محل ذخیره داده های یک سایت در کشور دیگری باشد کاربر برای دسترسی به این اطلاعات و دانلود آنها به یک کشور دوم ارجاع داده می شود.

این اتفاق هم از نظر هزینه ای به نفع دو طرف نیست و همچنین میتواند امنیت اطلاعات را تحت تاثیر قرار دهد. از این رو، در اینترنت ملی سایت هایی که محل ذخیره داده هایشان را به داخل کشور منتقل می کنند، برای مخاطب سهل الوصول و کم هزینه خواهند بود و حجم مصرفی کاربر در بازدید از آنها به شکل قابل توجهی کاهش می یابد و در ضمن، اطلاعات نیز از کشور خارج نمی شود.

به همین خاطر است که دولت اصرار به ایجاد اینترنت ملی دارد، باید توجه داشت که این موضوع هیچ ارتباطی با محدودیت مراجعه به سایت های خارجی یا فیلتر شدن آنها ندارد. همچنین از طریق شبکه ملی اطلاعات می توان به راحتی اینترانت بسیار امن و کاملا خصوصی ایجاد نمود.



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین

با تبدیل ریال به تومان چه می شود؟ / هر آنچه باید از این طرح بدانید

روز گذشته براساس لایحه اصلاح قانون پولی  کشور در جلسه هیات وزیران بررسی شد، واحد پول ایران تومان و برابر با 10 ریال تعیین شد.

اتاق خبر 24

 

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری گزارش کرد در لایحه اصلاح قانون پولی و بانکی کشور به احکامی درباره نظارت، مقررات انتظامی، صندوق حمایت سپرده ها، توقف، بازسازی، ورشکستگی، انحلال و تصفیه بانک ها و مؤسسات اعتباری پرداخته شده است.
هدف از این لایحه، تأمین ثبات، سلامت و پایداری نظام پولی و بانکی بر مبنای موازین شرعی و صیانت از منافع سپرده‌گذاران است که مشتمل بر اقدامات مناسب به‌منظور برون‌ رفت مؤسسات اعتباری از شرایط نامطلوب، نحوه رسیدگی به تخلفات مؤسسات اعتباری و اقدامات مقتضی در زمان ورشکستگی این مؤسسات می‌باشد.

 

 
با تبدیل ریال به تومان چه می شود؟

 

 

به هر حال با این اعلام که بی مقدمه و بدون ارائه توضیحاتی از دلیل این تصمیم گیری انجام شد، شائبه‌هایی ایجاد شد که احتمالا با این تصمیم حذف صفر از پول ملی کلید خورده و دولت این موضوع را تصویب کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 مرداد 1396 | نظرات ()