نوشته شده توسط : نسرین

اصل ۲۴ قانون اساسی : نشریات و مطبوعات در بیان مطالب آزادند مگر آن که مخل به مبانی اسلام یا حقوق عمومی باشد. تفصیل آن را قانون معین می کند.

اصل ۲۴ قانون اساسی «نشریات و مطبوعات» را به عنوان ابزارهای تحقق آزادی بیان معرفی کرده است.

روزگار غریبی است ، بد اخلاقی و بد رفتاری دارد خودش را کم کم بالا می کشد ، زمانی این فحش و ناسزا گفتن و یقه ی این و آن را گرفتن را فقط به اراذل و اوباش نسبت می دادند این روزها ظاهراً اقشار گوناگونی از این روش استفاده می کنند .

 

نگارنده به عنوان عضو کوچکی از جامعه مطبوعاتی و روزنامه نگاران کشور با سابقه 15 ساله فردی و 50 ساله خانوادگی هر چه خواستم چشمم را ببندم به حواشی اخیر نشست خبری مجموعه تلویزیونی " زیر پای مادر " نشد و خداوند را گواه میگیرم که جزء از سر دلسوزی و دفاع از شرف روزنامه نگار قصدی مبنی بر تخریب شخصی ندارم ، اما بیان چند نکته بسیار مهم است ، نخست اینکه در هر جامعه ای و در هر کشوری نشان فرهیختگی و آزادی و دموکراسی آن در آزادی و پویایی مطبوعاتش و رفتار هنرمندانش منعکس می گردد ، اینکه امروزه ما شاهد بد رفتاری ها و بی ادبی ها به خبرنگاران و روزنامه نگاران هستیم چه چیزی را منعکس می کند ؟



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین
 
استفاده از تهویه طبیعی، نصب صحیح، سرویس و نگهداری به‌موقع در هنگام راه‌اندازی و بهره‌برداری فصلی، مجموعاً بیش از ۳۰ درصد مصرف و هزینه برق مصرفی را کاهش خواهد داد و مانع ایجاد خاموشی در ساعات اوج مصرف خواهد شد.

 

برق1 قبض برق خود را ۳۰ درصد کاهش دهید!

آمارها نشان می‌دهد فروش انرژی برق در سال ۱۳۹۵ با رشدی معادل شش درصد نسبت به سال قبل به حدود ۲۴۱ میلیارد کیلووات ساعت افزایش یافته که بیش از ۵۰ درصد این مقدار در بخش‌های خانگی، عمومی و تجاری استفاده می‌شود، با افزایش سه درصدی مشترکان بخش ساختمان در سال ۱۳۹۵، رشد مصرف برق در این بخش نسبت به سال پیش از آن به پنج درصد رسیده است.

 
همچنین حدود ۳۰ درصد از انرژی مصرف شده در ساختمان‌ها برای سرمایش و تهویه مطبوع به‌کار می‌رود، اهمیت این میزان مصرف انرژی وقتی دوچندان می‌شود که در سال‌های اخیر شاهد این هستیم که در فصل تابستان، زمان پیک نیاز برق تغییر یافته و به ساعاتی که نیاز سرمایشی افزایش می یابد جابجا شده است.



:: برچسب‌ها: قبض برق، تجهیزات،کاهش ،انرژی ، آوای ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین

کارهایی که پولدارتان نمی‌کند

 

اخبار,اخبار گوناگون,کارهایی که پولدارتان نمی‌کند

 اگر گشتی در کتابفروشی‌ها بزنید حتما کتاب‌هایی می‌بینید با عناوینی مثل چگونه پولدار شویم یا ۱۰۱ پله برای ثروتمند شدن یا چیزهایی شبیه به این. البته به طور یقین چنین نسخه‌های کوتاه مدتی کمکی به ثروتمند شدن شما نخواهد کرد چون دستیابی به چنین هدفی نیازمند طی کردن راه زیادی است اما شاید دانستن چند نکته که مانع از پولدار شدن می‌شود مفید باشد.

 

کار زیاد اما غیرهوشمندانه

«ریک ادلمن» یکی از مشاوران مالی بر این باور است که گرچه از دوران مدرسه سختکوشی به ما توصیه شده اما این تنها نیمی از جریان است. او می‌گوید: «اگر در طول زندگی خود تنها به سختی کار می‌کنید بدانید که هرگز ثروتمند نخواهید شد. چرا که تنها سخت کار کردن و پس‌انداز کردن پول نمی‌تواند شما را به چنین هدفی برساند». او پیشنهاد می کند که همزمان هوشمندانه هم عمل کنید. یکی از این راهکارها این است که سهام بخرید یا در صندوق‌های بازنشستگی سرمایه‌گذاری کنید. این کار می‌تواند سبب افزایش سود پول‌تان بشود. همچنین می‌توانید این کار را بدون آنکه ریسک فراوانی کنید و یا بیش از اندازه زحمت بکشید و وقت زیادی بگذارید انجام دهید.




:: برچسب‌ها: پولدار، غیر هوشمندانه، حقوق ثابت ماهیانه، آوای ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین

نامه تهدیدآمیز فیفا و AFC به فدراسیون فوتبال در پی حوادث تروریستی تهران


   اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی,فیفا

فدراسیون جهانی فوتبال بعد از حملات تروریستی تهران نامه‌ای را به فدراسیون کشورمان ارسال کرد.

 به گزارش میزان، بعد از حوادث تروریستی امروز تهران به منجر به شهادت تعدادی از هموطنان‌مان شد، فدراسیون جهانی فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال در مورد امنیت تهران برای برگزاری دیدار تیم‌های ایران - ازبکستان و عراق - ژاپن سوال کرد.

 

مسئولان فیفا و AFC از مسئولان فدراسیون فوتبال ایران درخواست کردند ضمانت‌های لازم را برای تأمین امنیت در تهران را بدهند. بعد از این مسئولان فدراسیون فوتبال در مذاکره با اعضای شورای تامین استان تهران ضمانت‌های لازم را گرفتند و همان ضمانت‌ها را به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کردند.

 

مسئولان فیفا تهدید کرده بودند که اگر ضمانت‌های لازم داده نشود اجازه برگزاری این مسابقات را در تهران نمی‌دهند.  

 

 



:: برچسب‌ها: فدارسیون فوتبال، تهدید، حوادث تروریستی، آوای ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین

ناراحتی پرسپولیسی‌ها از بازیکن جدید استقلال

  اخبارورزشی,خبرهای   ورزشی , استقلال

پرسپولیسی‌ها از مهدی قائدی خرید جدید استقلال دلخور هستند. 

به گزارش خبرآنلاین؛ خبر پیوستن مهدی قائدی به استقلال، اصلا پرسپولیسی‌ها را خوشحال نکرده. پرسپولیسی‌ها تمایل زیادی برای جذب مهدی قائدی داشتند. برای این کار از ماه‌ها قبل مذاکرات را شروع کرده و بازیکنان بوشهریشان را هم بسیج کرده بودند.

از قائدی به عنوان یکی از پدیده‌های جوان نقل و انتقالات نام برده میشد که هم استقلال و هم پرسپولیس سعی در جذب او داشتند که نهایتا این آبی پوشان بودند که توانستند این بازیکن را خریداری کنند. پرسپولیس که چند سال قبل با جذب طارمی از ایرانجوان بوشهر، یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر فوتبال ایران را توانست خریداری کند، درصدد بود تا با جذب قائدی یک بازیکن آینده‌دار دیگر از بوشهر را هم جذب کند اما پیوستن این بازیکن به استقلال، برنامه سرخپوشان را به هم ریخت.

این مسئله واکنش تند پرسپولیسی‌ها را به دنبال داشته و هنوز ساعتی از اعلام رسمی خبر این انتقال نگذشته بود که کانال‌های تلگرامی طرفدار پرسپولیس با حمله به قائدی این بازیکن را به دورویی متهم کرده و خرید استقلال را زیر سوال بردند. این در حالی است که پیش از این شایعه‌ای درباره پرسپولیسی بودن این بازیکن هم به وجود آمده بود. به خصوص عکس‌هایی که از این بازیکن پخش شده بود نشان از هواداری او از پرسپولیس داشته.



:: برچسب‌ها: پرسپولیس، استقلال، آوای ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین

 شب پره رز مانند درخت افرا (Rosy Maple Moth) با نام علمی (Dryocampa rubicunda) یک گونه شب‌پره‌ آمریکای شمالی و از خانواده‌ شاپرکان چشم گربه‌ای است. بال آنها بین ۱.۵ تا ۲ اینچ طول دارد.

پاها و شاخک‌های این شاپرک صورتی و قرمز است. این شپ پره‌ها زمانی که کِرم هستند از درخت افرا تغذیه می‌کنند.

در این گزارش تصاویری از این شپ پره‌های منحصر به فرد را که از زیباترین حشرات جهان به شمار می‌روند، خواهید دید.

 
 



:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین
این دختر که از جنگجوهای داعش است در سایت های همسر یابی به دنبال قرار ملاقات و ازدواج می باشد.
جام نیـوز: روزنامه انگلیسی سان در گزارشی نوشت: یک مبارز داعشی در اینترنت به دنبال شوهر می گردد.
 
 این روزنامه افزود: این دختر که از جنگجوهای داعش است در سایت های همسر یابی به دنبال قرار ملاقات و ازدواج می باشد. وی توانسته است در سایت های همسریابی مشخصات خود را وارد ساخته و این اقدام وی جنجال زیادی را در فضای مجازی به راه انداخته است.ش
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین
تب، حالت تهوع و کمر درد تنها با وجود مشکل در معده مرتبط نیستند. این شرایط با نفوذ باکتری ها به دستگاه ادراری و ورود به کلیه ها که شرایط عفونت را وخیم‌تر می سازد، نیز شکل می گیرد.

تجربه هر دردی در بدن نباید موجب نگرانی شما و مراجعه سریع به پزشک شود. اما دردهای وجود دارند که به ناگاه شکل می گیرند و با نشانه های دیگری مانند تب همراهی می شوند، که به سادگی از کنار این قبیل موارد نباید عبور کرد.

این 7 درد را هرگز نادیده نگیرید

به گزارش گروه سلامت عصر ایران به نقل از "تودی"، درد یکی از ابزارهایی است که بدن برای ارائه هشدار درباره وجود مشکل استفاده می کند. برخی انواع درد، حتی اگر کوچک و جزئی به نظر برسند، نباید نادیده گرفته شوند و نیازمند توجه فوری هستند.

دردی شدید بین تیغه های شانه احساس می کنید

می تواند: یک حمله قلبی باشد

حدود 30 درصد از افرادی که حملات قلبی را تجربه می کنند، با نشانه کلاسیک فشار در قفسه سینه مواجه نمی شوند. درد بین تیغه های شانه همانند درد در آراواره، تنگی نفس و حالت تهوع در میان زنان شایع‌تر است. اگر با این نشانه ها مواجه هستید (احتمالا با بیش از یک نشانه) نیازمند دریافت کمک پزشکی فوری هستید.



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین

خلیج فارس: هوا خراب است! نه کشتی می‌رود، صندلی خالی هواپیمایی هم وجود ندارد. حال و وضع این روزهای جزیره خارگ چنین است، نه راهی برای ورود وجود دارد نه برای خروج؛ جزیره از دسترس خارج است.

به گزارش «خلیج فارس»؛ در عصری که ایاب و ذهاب به عنوان یک مشکل ابتدایی قلمداد می‌شود و بسیاری به راحتی هزاران کیلومتر را بدون هیچ دغدغه‌ای طی می‌کنند؛ مشکل تردد برای اهالی جزیره خارگ دردی قدیمی است که در شرایط نامساعد جوی حادتر می شود.

براین اساس، از سه شنبه شب هفته گذشته که خلیج فارس باردیگر طوفانی و مواج شد، تردد شناورها از خارگ به بوشهر یا گناوه که نزدیک‌ترین خشکی به این جزیره است، بسیار محدود و عملا در آخر هفته متوقف شد.

این موضوع در کنار مشکل جدی برای ایاب و ذهاب کارکنان و ساکنان جزیره که گروه دوم امکان استفاده از پروازهای فرودگاه خارگ را هم ندارند، باعث کمبود مواد غذایی خصوصا تره‌بار و آرد موردنیاز نانوایی در جزیره شده است.

مشکلی که در ماه رمضان بیش از سایر ایام خود را برای اهالی جزیره نمایان کرده و تعطیلی مغازه‌های تره بار و برخی نانوایی ها که ذخیره آرادشان خاتمه یافته پیامد آن بوده است.



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین

پس لرزه های شکست سنگین در آسیا؛ چند بازیکن دیگر در لیست خروجی استقلال

پس-لرزه-های-شکست-سنگین-در-آسیا؛-چند-بازیکن-دیگر-در-لیست-خروجی-استقلال

وبسایت رسمی برنامه نود - پس از شکست سنگین استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گمانه زنی درباره لیست خروجی این تیم قوت گرفته است.

به گزارش وب سایت نود، پس از آنکه استقلال در دیدار برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شکست سنگینی برابر العین متحمل شد، اخبار متعددی در خصوص لیست خروجی این تیم منتشر شده که نشان می دهد چند بازیکن دیگر هم به لیست خروجی آبی پوشان اضافه شده اند.

پیش از این، منصوریان تنها نام دو سه بازیکن را در فهرست مازاد خود قرار داده بود، اما یکی از تبعات شکست سنگین برابر العین این بود که سرمربی استقلال نام چند بازیکن دیگر را هم به لیست خروجی خود اضافه کرده است. گفته می شود لئوناردو پادووانی و وریا غفوری بازیکنانی هستند که احتمال می رود نام آنها به لیست خروجی استقلال اضافه شود.

همچنین شنیده می شود که هرار مگویان، یعقوب کریمی و بهنام برزای هم از جمله نفراتی هستند که احتمال حضور آنها در فهرست خروجی جدید استقلال قوت گرفته است.

 



:: برچسب‌ها: پس لرره شکست، استقلال، بازیکن، آوای ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین

بی‌توجهی شهرداری تهران به محیط زیست منجر به تشدید چالش‌های محیط زیستی شده است

   اخباراجتماعی ,خبرهای اجتماعی ,محیط زیست

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن انتقاد از بی‌توجهی شهرداری تهران به رویکردهای محیط زیستی و موضوع مهم ارزیابی محیط زیستی پروژه‌های عمرانی و توسعه‌ای تهران، گفت: در نتیجه این غفلت و بی‌توجهی شاهد تشدید مشکلات و چالش‌های محیط زیستی تهران به ویژه در حوزه‌هایی همچون آب‌های زیرزمینی و وضعیت آبرفتی هستیم.

 به گزارش ایسنا، معصومه ابتکار در نشست با منتخبان شورای پنجم شهر تهران - که با حضور اساتید و صاحبنظران حوزه شهری و جمعی از سمن‌ها و فعالان محیط زیست در سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد- گفت: از زوایای مختلفی می توان برای بهبود و ارتقای محیط زیست شهر تهران گام برداشت.

وی با اشاره به گام‌های دولت یازدهم برای بهبود محیط زیست شهری اظهار کرد: مشابه کارگروه ملی مقابله با آلودگی هوا در سطح استان‌ها نیز کارگروه‌هایی شکل گرفت و شهر تهران نیز از این قاعده مستثنی نبود. در تهران شاهد افزایش حدود ۷۰ روز هوای پاک و سالم در سال ۹۵ نسبت به سال ۹۲ بودیم.



:: برچسب‌ها: بی توجهی، محیط زیست، شهرداری، معصومه ابتکار، آوای ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین

پیام پوران درخشنده به احسان علیخانی

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,پیام پوران درخشنده به احسان علیخانی

پوران درخشنده در پیامی از برنامه مناسبتی ماه رمضان شبکه سه تمجید کرد و گفت از تماشای «ماه عسل» امسال لذت می‌برد. .

به گزارش  خبرآنلاین، پوران درخشنده که از چند روز دیگر با فیلم «زیرسقف دودی» مهمان سینماها می‌‌شود در پیامی با مثبت قلمداد کردن رویه ماه عسل موضوع دو شب گذشته را بسیار جذاب دانست.

در این پیام خطاب به احسان علیخانی آمده است:

«برنامه‌ای بسیار عالی و تاثیر‌گذار و باور پذیر و بسیار واقعی را از شما دیدم. من به شما آقای علیخانی عزیز تبریک می‌گویم که اینقدر با وسواس و حساسیت و سختی بسیار دنبال سوژه‌ها و مواردی در جامعه هستند که مبتلا به دارد و بحث روز است.

این کار بسیار خسته کننده است چراکه من می‌دانم پیدا کردن معضلات، پژوهش و رسیدن به یک ریشه‌یابی درباره آنها بسیار کار سختی است. واقعیتی که شما آن را انتخاب می‌کنید و تحت قالب یک تاک شو روی آن کار می‌کنید خیلی زحمت می‌خواهد و من می‌بینیم که شما بعد از این همه سال که کار کردید دغدغه‌مند بودید و واقعا کارنامه درخشانی دارید.



:: برچسب‌ها: پوران درخشنده، احسان علیخانی، پیام ، ماه عسل، آوای ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین

فتوای رییس اتحادیه جهانی علمای اسلام: اگر خانه و خودرو ندارید روزه بر شما واجب نیست!

  اخباراجتماعی,خبرهای   اجتماعی ,رییس اتحادیه جهانی علمای اسلام

او در عین حال تاکید کرده منظور اصلی فتوای او دعوت فقرا به نگرفتن روزه نیست بلکه او می خواهد مقاصد اصلی شرع مقدس را برای مردم روشن کند.

صدور فتوای یک مفتی مصری سروصدای زیادی به پا کرده و رسانه های بین المللی و شبکه های مجازی در جهان عرب درباره فتوای عجیب " مصطفی راشد" رییس اتحادیه جهانی علمای اسلام، بحث می کنند.

به گزارش عصر ایران به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، مصطفی راشد که در کارنامه خود صدور فتواهای عجیب و غریب زیاد است، مدعی شده هدف اصلی از روزه گرفتن کمک ثروتمندان به فقرا است و منظور از روزه، غذا دادن به فقراست و اگر هر شخصی در روز به یک فرد مسکین غذا دهد، این بهتر از روزه داری است!



:: برچسب‌ها: فتوا، اتحادیه جهانی، روزه، واجب، آوای ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر لخویا

 

  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی, پرسپولیس

سرمربی کروات سرخپوشان با توجه به پتانسیل تیمش تصمیم دارد بهترین سیستم را برای تقابل با قهرمان قطر در پیش گرفته و تیمش را از این مرحله سخت عبور دهد.

 به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ که در بهترین فصل سرخپوشان از نظر نتیجه گیری توانسته آنها را به قهرمانی لیگ برتر و صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان برساند، اکنون به دنبال این است تا از شانس صعود از مرحله یک هشتم نیز سود ببرد و با استراتژی خاص خود جواز صعود به مرحله بعدی را نیز کسب کند.



:: برچسب‌ها: پرسپولیس، لخویا، ایران، فوتبال، آوای ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین

حتی اگر شورای نگهبان در باره انتخابات نظر قطعی بدهد،خبال شکست خورده ها راحت نمی شود

  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , انتخابات

 

 نامزد جناح اصولگرا و حامیانش قصد ندارند که قدری آرام حرکت کنند و همچنان در پی ادامه سیاست‌های دوره انتخاباتی هستند. اگر آن سياست‌ها در تخريب دولت نتيجه‌اي داد، بايد انتظار داشته باشند كه ادامه آن سياست‌ها نيز در ادامه اعلان نتايج راي‌گيري نيز منتج به نتيجه خواهد شد.

مشكل اين است كه اصولگرايان وارد بازي صفر و يك شدند و خودشان هم اين بازي را راه انداختند. وقتي مقام معظم رهبري براي اجتناب از دوقطبي شدن توصيه به عدم حضور احمدي‌نژاد كردند، معناي روشن اين سياست آن بود كه ساير نامزدها نيز بايد از دوقطبي كردن انتخابات پرهيز كنند.



:: برچسب‌ها: انتخابات، شورای نگهبان، اصول گرا، اصلاح طلب ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین

بانوی پزشک ایرانی تنها نماینده خاورمیانه در انجمن بین‌المللی نفرولوژی

 اخبارپزشکی ,خبرهای پزشکی,نفرولوژی

بانوی پزشک ایرانی به‌عنوان تنها نماینده پزشکان نفرولوژیست خاورمیانه، عضو هیئت‌ مدیره انجمن بین‌المللی نفرولوژی شد.

 به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی کنسرسیوم دیالیز ایران، دکتر شهرزاد عصاره - فوق تخصص نفرولوژی و نخستین پزشک ایرانی است که تاکنون به‌ عنوان نماینده خاورمیانه در هیئت‌مدیره  انجمن بین‌المللی نفرولوژی (پزشکان فوق تخصص کلیه) انتخاب شده است.



:: برچسب‌ها: بانوی پزشک، ایرانی، تنها نماینده خاورمیانه،انجمن بین‌المللی نفرولوژی ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین

خوابیدن با شکم پر بعد از سحر ممنوع / افراد روزه‌دار چقدر بخوابند؟

مشاور وزیر و مدیر کل دفتر طب سنتی ایرانی - اسلامی وزارت بهداشت، به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، توصیه‌هایی را برای امان یافتن از عوارض روزه‌داری نامتناسب با شرایط سلامت، بیان کرد.
 

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از وبدا، محمود خدادوست ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، این ماه را یکی از بابرکت‌ترین و بافضیلت‌ترین ماه‌ها و تندرستی را نعمتی الهی دانست و گفت: ائمه اطهار همواره مسلمانان را به شیوه درست زندگی، مصرف غذای متعادل، فعالیت منظم و برقراری تعادل میان نیازهای مادی و معنوی توصیه می‌کردند و رعایت آداب تغذیه، یکی از مهم‌ترین عوامل رهایی از بیماری‌ها و همواره مورد تاکید بوده است.

وی با بیان اینکه روزه‌داری در ماه میهمانی خدا فرصتی مغتنم برای بازگرداندن تعادل و سلامت به بدن و اصلاح شیوه‌های نادرست زندگی است، افزود: در زمان روزه‌داری می‌آموزیم که چگونه برای عادات غذایی خود برنامه‌ریزی و آن را مدیریت کنیم، روحیه خویشتن‌داری را در خود پرورش دهیم و بر آن انضباطی منطقی حاکم کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین

اقدام غیر اخلاقی راننده با مامور راهنمایی ورانندگی + عکس

راننده خودرو پیکان که یک مامور راهنمایی و رانندگی را در میدان آزادی سنندج زیر گرفت و فرار کرد، دستگیر و خودرو نیز توقیف شد.

 

ایران آنلاین /سرهنگ رمضان نادری  رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان گفت: روز گذشته راننده یک دستگاه خودرو پیکان در ایستگاه حسن آباد میدان آزادی سنندج، در مقابل تذکر مامور راهنمایی و رانندگی، در اقدامی ناشایست وی را با خودرو خود زیر گرفت.

وی اضافه کرد: مامور راهنمایی و رانندگی مستقر در این ایستگاه از رانندگان خودروهای شخصی خواسته بود که در ایستگاه تاکسی توقف نکنند اما راننده این خودرو به جای تمکین، این اقدام غیر اخلاقی را انجام داده بود.
وی اظهار کرد: خودرو مذکور پس از فرار از صحنه شناسایی و توقیف شده و پس از تکمیل پرونده به مقامات قضایی تحویل داده شد.
سرهنگ نادری در خصوص وضعیت سلامتی مامور راهنمایی و رانندگی این حادثه نیز گفت: خوشبختانه در این حادثه به مامور راهنمایی و رانندگی صدمه جدی وارد نشده و امروز از بیمارستان ترخیص شد.
وی از رانندگان خواست برای حفظ نظم و روان شدن وضعیت ترافیکی به تذکرها و هشدارهای ماموران راهنمایی و رانندگی توجه کنند.
روز گذشته فیلم کوتاهی از برخورد یک خودرو با مامور راهنمایی و رانندگی در میدان آزادی (اقبال) سنندج در فضای مجازی تلگرام منتشر شده بود که بازتاب بسیار گسترده ای داشت./ ایرنا

 



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین
شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: مشترکان همراه اول در ماه مبارک رمضان امسال می توانند با ثبت نام رایگان در طرح 55+5، در هر تماس داخل شبکه خود پس از گذشت پنج دقیقه مکالمه، دقایق بعدی را تا سقف 55 دقیقه رایگان صحبت کنند.

همراه اول هدیه ویژه همراه اول به مناسبت ماه مبارک رمضان

با توجه به استقبال مشترکان همراه اول از طرح 55+5 در سال های گذشته، این طرح در ماه مبارک رمضان امسال نیز اجرا می شود.
بر اساس این طرح، در ماه مبارک رمضان امسال، مشترکان با ثبت نام رایگان می توانند در همه ساعت های شبانه روز در هر تماس داخل شبکه (همراه اول و تلفن ثابت)، پس از گذشت پنج دقیقه مکالمه طبق تعرفه، دقایق بعدی را تا سقف 55 دقیقه در همان مکالمه، رایگان صحبت کنند.


تخفیف 55+5 در حالت رومینگ به شبکه روستایی و سایر اپراتورها، قابل استفاده نیست.



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 خرداد 1396 | نظرات ()